Zoeken Vraag het forum

Blijvende schouderklachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Roos

Ik heb al eerder op dit forum gekeken en moet zeggen dat ik niet vrolijk werd van alle dingen die ik hier las. Ben dus niet de enige met dit probleem. Ik heb in de afgelopen 20 jaar 5 operaties gehad aan mijn rechterschouder en ben er echt niks mee opgeschoten. De laatste 4 jaar ben ik geen dag meer pijn vrij geweest. De laatste operatie is een half jaar geleden en de orthopeed op Bali waar ik nu al 3 jaar woon dacht dat ze het probleem kon oplossen. Helaas niet gelukt dus. Zwemmen was goed voor mijn schouder volgens haar en dat is hier goed te doen want dat zwembad hebben we zelf in de tuin. Maar na 4 weken iedere dag baantjes trekken merk ik nog geen verschil. Ik hoop hier wat tips te krijgen. Slik nu collageen tabletten en hoop dat dat iets gaat doen. Wil alles proberen om van die pijn af te komen en hoop hier wat tips te krijgen.

Reageer op: Blijvende schouderklachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.