- chel20 augustus 2011 om 09:05
Goeiedag,
Ik ben sinds een maand (na 4 jaar niet meer echt te trainen) terug redelijk veel aan het zwemmen, 3, soms 4 keer per week. Nooit overdreven hard, rustig opbouwend. Maar de laatste keren had ik precies het gevoel dat er een knook of pees een beetje vastzat bij het draaien van mijn schouder. Nu trok ik me er gisteren niets van aan en heb juist eens extra hard doorgezwommen tot er plots precies een klein draadje aan de voorkant van mijn schouder knapte. Het deed geen verschrikkelijke pijn, maar het voelde alleszins totaal niet gezond.
Ik heb er gisteren dan maar ijs opgelegd en voor het slapengaan ingesmeerd met Voltaren. Maar gezien het weekend is kan ik hier niet zomaar mee naar de dokter.
Ik heb niet bepaald veel last ervan, maar bij bepaalde bewegingen voel ik wel dat het nog altijd niet goed zit. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Dank bij voorbaat
1 reactieReagerenjan3 september 2011 om 14:07waarschijnlijk heb je de bisepspees afgescheurd
Reageren
is bij mij ook gebeurd ga naar fysio pees kan niet meer hersteld worden maar door de fysio word het veel beter.