- MichelleL16 februari 2011 om 18:34
Wie kan mij wat advies geven. Ik loop nu al jaren met pijn in de schouder. Ik heb namelijk jaren terug een auto gepoogd uit de sneeuw te duwen en die schoot natuurlijk ineens weg. Ik hoorde wel een kleine pats maar nooit echt aandacht aan besteed. Sinds die tijd werkte ik bij een tankstation en werd de pijn in me schouder erger en erger. Het straalt uit naar de nek en ’s avonds krijg ik de arm niet meer de lucht in. Nu heb ik een aantal jaren terug fysio gehad helpt niet, heb ontstekingsremmers gehad werkt ook niet. Heb er een spuit in gehad is 2 weken goed gegaan en begon weer opnieuw. Merk ook dat naarmate ik meer uur werk de pijn heviger en heviger word terwijl het toch niet echt zwaar werk is. ‘S Avonds kan ik niet op de arm liggen en blijf ik er continu steken invoelen. Ik word zo langzamerhand gek. Ik dacht dat ik misschien de pijn wel kon negeren, maar nu ik 32 – 36 uur werk gaat het weer van kwaad naar erger. Ik durf niet naar de huisarts te gaan want vorige keren duurde het ook een eeuwigheid en negeerde ze compleet mijn klachten en gooide ze het op meer sporten enzovoort. Maar hoe moet je in godsnaam sporten als je geen kracht kan zetten zonder pijn. De arm oefeningen maakt niet uit welke lukken me al jaren niet meer vanwege de pijn als ik kracht probeer te zetten. Ik maak het alleen maar erger dan toch? Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik huil mezelf nu regelmatig in slaap gewoon van de pijn.
1 reactieReagerenMichaël16 februari 2011 om 20:00Ga gewoon naar de huisarts en vertel hoe lang je doorgelopen bent na het ongeluk met de auto en de knap in je schouder. Er is vast een pees gescheurd waardoor de interne stabiliteit van de schouder verdwenen is en je kans hebt op slijtage die nu steeds meer klachten veroorzaakt. De huisarts kan de schouder onderzoeken en een diagnose stellen. Pas dan weet je wat je het beste kunt doen. Ik kan mij nu twee dingen voorstellen, namelijk stoppen met werken en omscholen of in de ww, of een operatie om de eventuele schade te herstellen. je hebt een serieus probleem waar serieus naar gekeken moet worden. Doormodderen is geen optie meer, en een conservatieve manier van behandelen heeft geen oplossing geboden. Let wel, de huisarts heeft het laatste woord want die beschikt over alle informatie, ook die an het lichamelijk onderzoek. Als je wilt kun je de bevindingen van de huisarts hier ook beschrijven zodat we weten wat er nu werkelijk aan de hand is.
Reageren