Lang liggen of zitten opstaan stijve rug

Heb nu al een langere tijd last van bij het wakker worden stijve rug verschillende plekken? Ene dag minder ene dag niet ene dag erg

Reageren

Ga dan eens met de klachten naar de huisarts of een fysiotherapeut

Reageren

Ben fysio geweest die zei dat het kwam door me wervels. Ik denk zelf dalijk is er iets dodelijks wat ik heb? Zou dat kunnen

Reageren

Dat ik een soort kanker in me rug heb

Reageren

Heb dit nu al 4 maanden ene dag wel ene dag niet.

Reageren

Na het opstaan heb ik nergens last van en ik word niet wakker door de rugpijn het is gewoon bij het opstaan stijf

Reageren

Dan zal toch ook zo zijn. Om daarbij nou aan kanker te denken is wel erg overdreven. Misschien heeft te maken met een verkeerde zithouding..

Reageren

Beetje overdreven om dan gelijk aan kanker te denken hoor.
    Heeft de fysio je wervels dan ook behandeld of je oefeningen gegeven om ze zelf los te houden?

Reageren

Ik neem aan dat je nog teruggaat naar de fysio?

Reageren

Ja ik merk ook dat t ene dag erger is anrere dag juist goed. Heeft met me houding te maken volgens fysio 2 andere fysios hebbe me wervels gecontroleerd. Ik ben gewoon iemand die snel aan dingen als kanker denkt. Komt kanker in de rug vaak voor?

Reageren

En ja ik ga na de fysio 1 x in de 2 weken omdat ik na het opstaan uit bed geen last meer heb. Ik wil alleen weten komt kanker in de rug vaak voor?

Reageren

Dat heeft toch allemaal niks met kanker te maken. De fysio heeft je toch al uitgelegd waar het door komt. Je houding!!

Reageren

Dus ik moet me niet zorge make om kanker? Komt het vaak voor in de rug?

Reageren

Het heeft met kanker helemaal niets te doen.

Reageren

Dus dit stijve gevoel in de ochtend heeft niks met kanker te maken?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Lang liggen of zitten opstaan stijve rug

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe