- Sjaantje6 mei 2020 om 10:49
Ik heb al 2 dagen lage rugpijn. Bij het zitten, lopen, bukken, staan en vooral als ik in bed lig, is de pijn verschrikkelijk. Ik kan helemaal niet bewegen zonder dat mijn rug pijn doet.
Vanmorgen heb ik de huisarts-assistente gesproken, maar door de corona maatregelen is het niet mogelijk naar de praktijk te gaan. Wel werd gezegd dat het weken zal duren voordat de pijn over is. Ondanks het gebruik van paracetamol voel ik totaal geen verschil. De pijn wordt er niet minder door.
Weet iemand wat ik moet doen en wat het zou kunnen zijn?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 mei 2020 om 12:25Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Overigens moet je wel een afspraak kunnen maken met de huisarts als je erge klachten hebt. Niet zomaar laten afwimpelen door de assistente. Er kan op zijn minst een recept worden gegeven voor ee andere pijnstiller
ReagerenSuzan6 mei 2020 om 12:54Je kunt een fysiotherapeut bellen of je daar langs kunt komen. Wellicht kan die je helpen. In Nederland hebben de praktijken weer wat meer vrijheid om zonder verwijzing patiënten te mogen zien.
Beterschap !
Reageren