Zoeken Vraag het forum

Botpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Linda

Hallo,

ik ben 19, bijna 20, en heb vroeger al veel last gehad van groeipijnen en overbelasting van mijn knieen. Mijn knieen heb ik nog altijd last van, maar sinds 2 maanden is het uitgebreid. Ik krijg nou op willekeurige momenten, dus niet per se vanwege inspanning, last van mijn botten. Zowel de gewrichten als de botten zelf en eigenlijk overal. Op dit moment heb ik er zelfs zo last van dat ik 2 zere benen en 1 zere arm heb ..
    Ik word er helemaal gek van, want ik heb geen idee wat het is of wat ik er tegen kan doen. Naar de dokter gaan is misschien een goed idee, maar ik ben bang dat ik niet eens goed kan uitleggen wat ik precies voel en dat ik dan dus gewoon naar huis gestuurd word, zonder dat er iets veranderd.
    Heeft iemand hier teovallig ervaring mee of ideeen wat zou kunnen helpen? Smeersels en pilletjes tegen gewrichtsklachten helpen niet in ieder geval..

Groetjes, Linda

6 reacties
    Reageren
    Bs

Polyartritis van de juveniele vorm dient zeker nader onderzoek. Fibromyalgie kan ook niet uitgeloten worden, evenals een stomme gewone infetctie.
    Even naar je huisarts gaan, die kan je meer vertellen na een onderzoekje van de gewrichten en evt. een bloedonderzoekje.

Sterkte. En goed dat je er toch over begint.

Reageren
    brenda

inderdaad gewoon naar de huisarts voor o.a. een bloedtest.
    nooit met klachten doorlopen dat is nergens voor nodig, daar heb je een huisarts voor.

Reageren
    Ingrid

Hallo wat erg voor je dat je zo een last heb van deze pijnen.
    Ik heb nl.ook altijd pijn,bij mij is de diagnose van Fibromyalgie gesteld maar nu na jaren begin ik ook botpijnen te krijgen,overal ik kan zelfs niet lopen lijkt alsof ik niet op mijn voeten loop maar op botten die uitsteken en hetzelfde ervaar ik met de rest van mijn lijf.niets helpt en je krijgt er ook geen begrip voor,want ach men vindt dat je je niet zo moet aanstellen.

Sterkte ermee.
    Grt Ingrid

Reageren
    Ilse

Als je klachten hebt, dan moet je naar de huisarts gaan. Bereid je verhaal goed voor, maak bijvoorbeeld een lijstje en leg duidelijk uit wat je hebt, hoe lang je het hebt, wat je zelf al gedaan hebt om het beter te maken. En formuleer duidelijk je vraag; bijvoorbeeld “wat heb ik dokter” of “wat kunt u hiernaan doen”.
    Kom op voor jezelf, als jij je mond dichthoudt, zorgt niemand voor je!

Reageren
    F. huys

Hallo Ingrid, wat afschuwelijk voor je die botpijn. Ik heb er ook al enkele jaren last van, mn in mijn voeten. Alsof ik op mijn botjes loop. heb ook de diagnose fybromyalgie.
    Sinds kort is de pijn in mijn botten enorm verminderd doordat ik een glutenvrij dieet volg en vloeibaar silicium neem. Dit alles op advies van Dr. Tisscher in Oosterhout. Ik voel me een ander mens!

sterkte!!

Reageren
    FVH

pijn in de botten zou ook een gevolg kunnen zijn van een tekort van vitamine D kan onderzocht worden dmv bloedtrekken

Reageren
Reageer op: Botpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.