Zoeken Vraag het forum

Peesontsteking

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Isabel

Hallo,

Ik heb sinds een aantal weken een verdikking rechts onder de huid naast/boven mijn rechterknie. Ik ben vandaag toch maar even naar de huisarts geweest. Hij zei dat het een peesontsteking is. Ik heb af en toe een vreemd gevoel in beide knieën, een soort van doof gevoel. Verder dan dat heb ik helemaal geen pijn of last van die peesontsteking en aan mijn linkerknie is niets te zien of voelen kwa verdikking. Maar toch heb ik dus het vreemde gevoel in beide knieën. Zou deze pees dan ook aan het ontsteken kunnen zijn? Is dit gebruikelijk en Hoe lang kan zoiets duren? Ik sport trouwens helemaal niet en ben vanwege dat ik al maanden niet fit ben ook veel thuis.( wazig gevoel hoofd en zicht, misselijk, vreemde vlek op bovenbuik, algehele malaise) hiervoor heb ik de 17e afspraak internist. Kan die ontsteking door iets anders onderliggends komen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het zou erg toevallig zijn als er aan beiden kanten een peesontsteking zou zijn. Er zal dan toch verder onderzoek gedaan moeten worden.Ook met de andere klachten die je hebt

Reageren
Reageer op: Peesontsteking
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.