- Erik24 juli 2019 om 22:25
Hallo met rick,
Ik ben 18 jaar.
Ik heb nu al 3 weken last van mijn kuiten,rondom de knie en dijbenen. Ik heb nu ook last van spiertrillingen op die plekken bij de kuiten zichtbaar. Ik ben nu naar de huisarts 2 keer gegaan en hij zei dat ik rustig aan moet doen en normaal was. Ook ben ik naar de huisartsenpost gegaan hij zei dat het volkomen normaal is en je spieren moest herstellen. Heb een algemene bloedtest gedaan voor vitamines er kwam uit vitamine d-tekort. En de huisartsenpost zei dat ik hyperventilatie had. Ben ook naar de fysio gegaan en zei dat mijn spierfuncties goed zei na wat oefeningen gedaan hebben. Ik ben van me zelf een heel angstig persoon en toen ik spiertrillingen had opgezocht kwam eruit ALS ziekte waar ik heel erg van schrok… ben heel angstig altijd als het om ziektes gaat.
Ik weet niet wat ik nu moet doen deed net wat oefeningen voor mijn kuit wat ik zag op youtube dat je op een rand staat van een opzet en dan op je tenen gaat staan en op en neer gaat met je kuit ik zag dat ik bij de rechterbeen trilde wanneer ik omlaag ging en bij mijn linkerbeen weinig tot geen trillingen had er ook een beetje last van maar dat kan ook komen omdat ik het heel vaak heb gedaan in 15min tijd.
Moet ik nu naar een neuroloog gaan of afwachtenGroet erik
4 reactiesReagerenRick24 juli 2019 om 22:34ook wil ik melden dat de spiertrillingen niet constant bezig zijn maar wel vaak en af en toe zichtbaar bij de kuit dat je het ziet bonken als een hartslag ik weet niet of het door de angst stress komt, want heb ook online tests gedaan voor “ziekte stress” kwam aan dat ik hoog scoorde op dat gebied
ReagerenJohn (moderator)
24 juli 2019 om 22:46dat kunnen zeker stress/spanningsklachten zijn
ReagerenRick24 juli 2019 om 22:51wat verhelpt dat, want ik blijf een angstig persoon en blijf continue op mijn lichaam letten en op internet op te zoeken wat het allemaal kan zijn. Heeft u wat tips voor mij?
ReagerenJohn (moderator)
24 juli 2019 om 23:03Je zou naar een psycholoog moeten gaan
Reageren