- Roy15 januari 2013 om 12:21
Hallo allemaal,
Sinds een week of twee heb ik als ik op de bank zit last van spiertjes die ploppen, trillen, bewegen in mijn benen.
Een paar dagen later kreeg ik erbij last van mijn knieholtes en een beetjes last van de binnenkant van mijn ellebogen.Ik heb geen krachtverlies of dergelijke.
Als ik auto rijd lijkt het net of er ook iets klem zit in mijn rechter been.
Lig ik in bed voel in de trillingen nog heel evntjes en daarna niet meer.Eergister bij de dokter geweest en bloed laten prikken voor vitamine D tekort.
Zelf lees ik ook veel over een beknelde beenzenuw zonder last van je rug, maar ja hoe kan ik dan wat last van de binnenkant van mijn ellebogen hebben.Iemand enig idee wat ik zou kunnen hebben?
Begint een beetje vervelend te worden allemaal.
Voor me gevoel moet ik heel de dag voor over bukken om alles goed op te rekken enz.Ik hoor graag van jullie.
2 reactiesReagerenImme17 januari 2013 om 15:36Zittend beroep?
Reagerens11 maart 2013 om 19:32Hoi Roy,
Ik weet niet hoe oud je berichtje hierboven is, maar ben je er ooit achter gekomen wat er precies aan de hand is/was? Heb namelijk ook een raar gevoel in mijn benen de laatste dagen, komt redelijk overeen met wat jij omschrijft. Ik dacht zelf eerst dat het iets met mn aderen te maken had, alsof ik daar iets doorheen voel ‘bobbelen’, maar misschien zijn het inderdaad gewoon spieren.. dat zou al een hele geruststelling zijn haha! Kon niks vinden over een dergelijk gevoel veroorzaakt door iets met je aderen, durfde mijn benen haast niet te belasten omdat ik bang was dat het dan zou verergeren. Dat gevoel van mijn benen moeten strekken heb ik inderdaad ook, ook soort van lichte steken in mijn knieholte/been, heb/had jij dat ook?
Groetjes
Reageren