Zoeken Vraag het forum

Pijn nek schouder doorstraling arm

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Idje

Beste kan iemand mij raad geven ik heb zo een verschrikkelijke last van mijn nek en schouder de pijn straalt door naar mijn rechter arm ik loop hier al bijna 5 weken mee rond heb hevige pijn vooral snachts wordt ik ook wakker van de pijn en smorgends is het eerste wat ik heb pijn pfff heb ontstekings remmers genomen helpt niet heb foto’s laten nemen ze zien niets morgen ga ik onder mri scan ben benieuwd ik wil hier van af geraken de pijn is echt soms zo ondraaglijk pijnstillers helpen niet en ik neemde slaap pillen omdat ik niet meer kon slapen maar toch wordt ik wakker ik weet geen raad meer nu gisteren ben ik de eerste keer bij kine geweest en moet nog verschillende keren gaan hoop op resultaat… Nu ja ondertussen zit ik hier maar met de pijn en om eerlijk te zijn ik kan er nog moeilijk mee omgaan ik weet geen raad meer niets helpt weet iemand iets aub… Pijn is onmenselijk ben benieuwd op resultaat van als ik morgen onder mri ga…

Reageer op: Pijn nek schouder doorstraling arm
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.