SLAPHEID BENEN, ( RAAR GEVOEL IN KEEL, ) Stijve vingers,

Hallo,

Zoals de topic al aangaf, zit ik met diverse klachten die maar niet over gaan.

<span>SLAPHEID BENEN, ( RAAR GEVOEL IN KEEL, ) Stijve vingers, soms beweegt een lichaamsdeel rustig vanzelf. Koude voeten. en koude handen. </span>

Ik ben een jongen van 32 jaar, en heb sinds een aantal weken een constant slap gevoel in de benen, alsof het pudding is. Hierdoor heb ik geen zin meer om langere afstanden te lopen, meestal als ik sta moet ik me dan ook wel vast houden. Dit is vreselijk irritant,

Ook heb ik last van stijve vingers, vooral als ik iets doe, en het moet even buigen, dan merk ik gelijk dat het lichtelijk bevroren is. De normale soepelheid van de vingers wat me hele leven gehad heb, is ver weg.  Ook heb ik last van me keel, dit probleem is echt raar, en is tegelijk met me benen gekomen, Ik weet niet precies hoe ik dit probleem beschrijf, maar het lijkt wel alsof er iets moe is in me keel, met praten soms merk ik ook dat ik geen zin heb om me me praat spieren volop te gebruiken, en hierdoor verspreek ik me wel eens. De moeheid wat ik een beetje kan beschrijven in me keel, is bijvoorbeeld als je vroeger wel eens heel lang gehuild hebt, dat je keel echt overstuur is zeg maar.  Ik ben me momenteel echt druk aan het maken,

zelf denk ik aan een spier ziekte... Helaas word ik niet meer serieus genomen, omdat ik al bij een neuroloog ben geweest, plus een MRI heb gehad. hier was niks uitgekomen.

Stress heb ik volgens mij nu echt niet.  Want als ik alcohol drink, ben ik helemaal ontspannen en voel ik het slappe gevoel nog erdoor heen . het is maar een voorbeeld.....

Weet iemand of ik me zorgen moet maken en is het einde missie of?

Hoop dat iemand me kan vertellen wat het zou kunnen zijn?.

Groetjes

IKKE

Reageer

Tandor, Kun je me verklaren, hoe het kan dat als je bijvoorbeeld stress hebt dat je er een slap gevoel van kan krijgen die constant aanwezig is ? ( pudding benen ) bijna het gevoel hebben dat je er door heen gaat.

en als ik bepaalde dingen doe, waardoor ik ontspan, heb ik het naderhand ook nog. Of kunnen deze symtonen blijven hangen ook als je ontspannen was?

gr ikke

Reageer

Stress en angst kan heel heel invloed op je lichaam hebben. Bij de een verstijven de spieren en ij de ander verslappen ze. De klachten blijven hangen ook al je ontspannen was, want na de ontspanning begint het malen in je hoofd weer en ben je gewoon weer gespannen.

Reageer
Reageer op: SLAPHEID BENEN, ( RAAR GEVOEL IN KEEL, ) Stijve vingers,
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief