- Silvievl18 januari 2019 om 08:49
Goedendag,
Ik moet de 30e naar de neurochirurg maar ben benieuwd wat de uitslag vd mri betekent. Ik heb last van schokken bij buigen nek en zenuwpijn en last van de nek.
C4 c5 : wervelkanaalstenose met een midsagittale diameter van 7mm op basis van HNP. Nauwe neuroforamina
C5 C6 wervelkanaalstenose op basis van diffuse discusbulging met een midsagittale diameter van 8mm. Nauwe neuroforamina
C6 c7 wervelkanaalstenose met midsagittale diameter 8mm op basis van diffuse discusbulging en minimale postireure lipping.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 januari 2019 om 20:52dat lijkt op slijtage… hoe oud ben je?
ReagerenSilvievl20 januari 2019 om 11:0942 jaar.. Maar enig idee wat er staat verder
ReagerenJohn (moderator)
20 januari 2019 om 13:15Zoals ik al schreef: Het zou op slijtage kunnen wijzen. Maar dat bespreek je beter met de arts
ReagerenSilvievl20 januari 2019 om 14:47Ja dat begrijp ik idd.. Maar is er stenose op het ruggenmerg en of de zenuwen. Wat is mid sagittal diameter en wat is een diffuse discusbulging. Naast slijtage dus, wat betekent het verder?
ReagerenJohn (moderator)
20 januari 2019 om 15:38Dat is toch een vraag voor de arts of de radioloog.
ReagerenSilvievl20 januari 2019 om 16:19Nee.. Heeft daar niets mee te maken. Maar bedankt voor de moeite ik zal ’t aan de arts vragen.
Ik heb een ongeluk gehad vandaar de schade. Maar het enige wat ik wil weten is niet waardoor maar wat er met de verschillende wervels aan de hand is.
Reageren