Zoeken Vraag het forum

spatische benen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • maurice pieter van hengel

hallo ik ben maurice van hengel 39 jaar ik heb een licht verstandelijke handycap ik heb hulp nodig ik ben bij de neuroloog geweest die heeft me medicijnen gegeven ropinirol enĀ  met rivotril moest ik stoppen ik had het gevoel dat de neuroloog mij niet zo serieus nam ik heb heel veel pijn zeker snachts dan wordt de pijn dubbel zo erg ik kan niet goed lopen ik heb spatische benen en ik heb vreselijke trilling in me benen na het innemen van pillen wordt het trillen minder maar de pijn blijft wij weten niet meer wat we er aan kunnen doen want ik slaap bijna geen nacht na zeker tegen half 5 of 6 gaat de kramp minder worden dan kan ik pas slapen kunt u mij helpen of heeft u een oplossing bij voorbaat dank maurice pieter van hengel

Reageer op: spatische benen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiƫntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiƫntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.