- Tom7 april 2018 om 12:32
3 jaar geleden heb ik twee gescheurde kuitspieren opgelopen tijdens een voetbalwedstrijd. Nu 3 jaar later na een fysio, huisarts, Orthopedist, Neuroloog, Radioloog, Revalidatiearts, en nu sportgeneeskunde bezocht te hebben, Weet nog steeds niemand wat de pijn kan veroorzaken. Ze hebben een MRI scan van mijn hersenen en benen gemaakt maar ook daar niets uit gevonden. Ook hebben ze een drukmeting gedaan en daar bleek uit dat ik niet het compartimenten syndroom heb maar de druk bleek wel hoger te zijn in rust dan in beweging. Verder heb ik 2 keer prolotherapie gedaan wat ook niet hielp, en nu onderlaatst hebben ze soort van steroïden in mijn linkerkuitspier gespoten. De pijn is nooit weggegaan en ik heb er de hele dag last van. De pijn kun je vergelijken met hevige mes steken en een branderig gevoel in de binnenste kuitspieren en alsof het soms zuurstof te kort heeft, bijvoorbeeld: als ik lang sta dat de pijn dan zo hevig word dat ik gedwongen word om even te gaan zitten zodat de pijn een klein beetje afneemt. Mijn handen, en onderbenen en voeten zijn dan ook altijd koud. Ik zoek al 3 jaar naar een oplossing, en ik hoop dat misschien hier ook iemand met dezelfde klachten loopt die wel een oplossing heeft gevonden.
Alvast bedankt voor de tijd om het te lezen.
1 reactieReagerenGlenn26 augustus 2019 om 00:48Goededag,
Ik kamp zelf ook met een soort gelijk probleem. Heb jij ondertussen een oplossing?
Reageren