Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke kuit

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Wanhopige sporter

Beste,

Eind januari begon ik last krijg van mijn kuit wat in eens ontstond. Ik ben diezelfde week nog naar de fysio geweest en die zei dat ik een zweepslag had. Ik heb toen rustig aangedaan met sport enzo want zit op korfbal en train twee keer per week en hebben een wedstrijd en ik speelde een halve wedstrijd maximaal als ik het vol hield en de trainingen deed ik half mee. gelukkig hadden we een stop van drie weken dus dat was ook voordelig. Het ging beter maar was nog niet weg en kwam al snel weer terug dus ben opnieuw naar de fysio gegaan en die adviseerde Shockwave maar dat deze pas vanaf een bepaalde leeftijd dus heb ik een andere therapie gevolgd die therapie duurde 4 weken moest elke week 1 keer komen en dan ging die heel hard masseren en het werdt er ook blauw van het masseren. Het heeft wel echt geholpen maar het was nog niet over en hij dacht dat het misschien ook wel een verdeling geweest kan zijn. omdat hij zo hard masseert moest ik nog even wachten met hoe het verder ging maar het zou over moeten zijn want hij want het mag namelijk niet vaker dan 4 keer. als het na 2 a 3 weken nog niet beter was moest ik een röntgenfoto laten maken in verband met misschien en stress factuurtje. het ging echt heel goed weer maar toen deden we mee aan Beach korfbal wat erg zwaar is voor je kuiten en het is daarna eigenlijk alleen maar slechter gegaan. ik heb weer veel last van mijn kuit en merk het bij training vooral met het springen als we een wedstrijd spelen valt het wel mee met de pijn maar de training zijn erger vooral de schor trainingen waar we veel bij springen en moet zo soms stoppen van de pijn. wie heeft enig idee wat ik zou moeten doen en wat dit kan zijn ?? Ik loop er nu al lang mee en zou er graag van af willen …..

Groetjes een wanhopige sporter

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik hoop dar de spier niet weer gescheurd is…   ga toch maar terug naar de fysio en voorlopig even niet sporten.

Reageren
Reageer op: Pijnlijke kuit
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.