- Anoniem30 augustus 2017 om 22:54
Al 3 jaar heb ik last van mijn kuitspieren.. Links is erger dan rechts.
De pijn begint S’morgens al op te komen, en in de middag en avond is de pijn het ergst.
De pijn komt op na lang gestaan te hebben, lang zitten, lopen en rennen.
Soms is de pijn zo erg dat als ik uit het werk kom, ik gelijk met de benen omhoog moet gaan zitten, om te hopen dat de pijn weggaat.
Ik ben al langs de huisarts, orthopeed, neuroloog, fysio en revalidatie arts geweest. en niemand van hun weet wat het is!
Ik loop ook op steunzolen, op advies van de revalidatie arts.
Er is zelfs een MRI scan gemaakt van mijn hoofd, en daar is uiteindelijk ook niets uit gevonden.
Ik weet het gewoon echt niet meer, en de pijn is zo ondraaglijk dat het mij zo moe maakt, maar dat slapen dus ook moeilijk gaat door de steken die ik dan nog steeds ervaar..
De steken voelen alsof er iemand met een mes in mijn benen zit te steken, maar tegelijk voelt het ook erg branderig aan.
Soms als ik dus gewoon zit, valt mijn onderbeen ook gewoon in slaap, en prikkelt het dus heel erg.
En meestal s’avonds voel ik een kloppend gevoel in mijn kuitspieren
Herkent iemand deze problemen?, of ervaart iemand deze?
Weet iemand wat het is??
Mvg,
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2017 om 23:02Is er ook een EMG gemaakt en een vaatonderzoek gedaan?
ReagerenAnoniem30 augustus 2017 om 23:14nee die zijn niet gemaakt, want ik werd door de neuroloog doorgestuurd naar de revalidatie arts. En de revaldiatie arts heeft mij steunzolen aangeboden en verder kon die niets voor me doen.
ReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2017 om 23:35Met de klachten die je hebt, zijn dat nu net wel de belangrijkste onderzoeken. Bespreek het met je huisarts en vraag om een verwijzing
Reageren