pijn bovenrug en schouder

Sinds enkele maanden heb ik last van mijn schouder en bovenrug. Dit trekt ook naar voren middels mn oksel. Ik ben bij de manueel therapeut geweest. Mijn behandelingen zijn nu op en nog steeds heb ik last. Mijn vriend was zojuist over mijn rug aan het wrijven op de pijnlijke plekjes en het lijkt net alsof het daar kraakt. Net alsof er wat los zit. Weet niet hoe ik het beter kan omschrijven. Wat kan dit zijn?

Reageren

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Vraag het eens aan de manueel therapeut

Reageren

Vandaag bij de neuroloog geweest. Hij voelde wel spanning in de rug. Ik mocht foto's laten maken van mijn borstwervels. Nu afwachten...over 12 dagen krijg ik de uitslag. Wat ik mij dus afvroeg, is het maken van foto's niet schadelijk?

Reageren

Nee hoor. Dat is niet schadelijk

Reageren

Als er veel spanningen zit kunnen er factoren spelen als je eigen spanningen die je vastzet, verkeerde houding, te hoog ademen, vastzittend emoties, tekorten aan stoffen, zoals magnesium en molybdeen en denk ook aan de invloed van electrosmog.

Röntgenstraling is op zich  niet zo gezond maar het is vooral de belasting over langere tijd dus meerdere keren in je leven.

Reageren

Oke dan, ik was namelijk op internet aan het zoeken naar meer informatie over röntgenfoto's van de borstwervels en zag tot mijn schrik allemaal akelige verhalen waarbij ik haast nog bijna spijt kreeg dat ik de foto's heb laten maken. Ze hebben er +/- 8 foto's gemaakt. Niet alle foto's waren gelukt waardoor de arts de laaatste twee heeft gemaakt waarbij ik mn kleren weer aan had. Dus ook mn bh met beugel, oorbellen in. Dacht dat metalen ook schadelijk zijn?

Reageren

morgen heb ik een afspraak in het ziekenhuis om mijn linkerborst te checken, waarschijnlijk wordt het een echo maar dit weet ik niet zeker. Maar goed of het nu een echo wordt of een mammografie, is dit wel handig aangezien ik net een paar dagen terug röntgenfoto's heb laten maken? Is dit niet schadelijk?

Reageren

Nee, dat is niet schadelijk.

Reageren

Gelukkig, de echo was goed. Nu nog afwachten op de uitslag van de foto's. Pffff. Sinds een dag na de röntgenfoto's heb ik zo'n ontzettende keelpijn alsof mijn keel dichtgeknepen word. Heb ook het idee dat mijn keel meer is opgezet. Word gek van mezelf. Zal dit ook stress zijn of heeft het iets met de foto's te maken?

Reageren

Ook dat heeft met de foto's niks te maken

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: pijn bovenrug en schouder

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe