- anoniem30 augustus 2017 om 14:02
Help! Ik weet me geen raad meer! Ik ben al een aantal keren bij de huisarts geweest, maar zij sturen mij naar huis en zeggen dat het in ieder geval niks ernstigs is en het vanzelf over gaat. Ben wel al een paar keer naar de fysio geweest, maar dit geeft maar verlichting voor even.
Ik heb nu al bijna 3 maanden last van mijn linkerschouderblad. De pijn voel ik ook richting mijn nek en ook erg in mijn arm links. Het is een zeurderig gevoel alsof ik ’s nachts de hele tijd op mijn arm heb gelegen. Ik wil van dit vervelende gevoel af. Ik weet niet meer wat ik moet doen behalve het rustig aan te doen zoals de fysio zegt. Wat moet ik nu? Wat kan het zijn?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 augustus 2017 om 17:29Moeilijk om daar zonder onderzoek iets over te zeggen. De fysio heeft niet uitgelegd wat er aan de hand is?
Ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de orthopeed
Reagerenanoniem29 september 2017 om 12:16Inmiddels zijnn we weer een tijdje verder. Klachten horen niet op. In totaal 5 keer bij de huisarts geweest met deze klachten. Ik word naar huis gestuurd met de mededeling dat ik als de ontstekingsremmers niet helpen, ik maar aan de ibuprofen moet gaan. volgens hem zie je op.een scan..foto…etc toch niets. Rugpijn is nu ook alleen maar erger geworden. Heb weer een nieuwe afspraak staan bij de fysio. Toentertijd voelde hij wel verschil tussen links en rechts, dus ben benieuwd wat hij nu zegt. Moet tot maandag wachten…. Ben alleen bang omdat het nu erger is geworden..
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2017 om 17:00Je moet je niet zo weg laten sturen bij je huisarts. Je mag best een beetje assertiever zijn. Of er op een foto of scan niets te zien is, kan je huisarts niet beoordelen.
ReagerenVpk30 september 2017 om 20:44Vragen naar verwijzing Orthopeed of Neuroloog.
Reagerenanoniem4 oktober 2017 om 12:57Eindelijk een verwijzing voor naar de neuroloog gekregen. Helaas kan ik pas 19 oktober terecht. Eerder was er geen plek. Het is zo balen dat ik niet weet waar de pijn vandaan komt. Aanstaande vrijdag ga ik op vakantie maar ik ben gewoon zo gestresst en bang dat er iets goed mis is.
ReagerenJohn (moderator)
4 oktober 2017 om 13:37Dan zul je nog even geduld moeten hebben…
Reageren