Zoeken Vraag het forum

Knie op slot

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Thomas

mijn knie is gisteren op slot gegaan. Gisteren en vandaag naar eerste hulp geweest. Is het normaal dat als ze je knie niet uit het slot kunnen halen, dat je dan sowieso er een week mee moet doorlopen? Ze kunnen donderdag pas een mri maken en vrijdag de 1e afspraak. En kan dus niet mijn knie buigen en/of strekken. Kan je naar een andere eerste hulp als je het niet zit zitten om een week rond te lopen met knie die op slot zit?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er zijn helaas overal wachtlijsten… het zou alleen iets sneller kunnen met een spoedverwijzing van de huisarts, maar echt veel zal het niet uithalen. Het is niet levensbedreigend. de knie zou overigens ook zo weer van het slot af kunnen gaan.

Reageren
    Thomas

Dus hoef me geen zorgen te maken over mijn doorbloeding van been/voet? Want tintelt een beetje…

Reageren
    John (moderator)

De doorbloeding zou daardoor niet in de problemen mogen komen. Het kan wel zo zijn, dat er een zenuw geïrriteerd is geraakt.

Reageren
Reageer op: Knie op slot
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.