John (moderator)
1 april 2017 om 17:10Dat zou kunnen. Dat komt helaas wel vaker voor als apparaten niet goed worden onderhouden/schoongemaakt
Sanne1 april 2017 om 18:13oh fijn dit om te horen, dat het kan worden gevonden :)!
ReagerenAnoniem3 april 2017 om 10:37Hey tandor, mijn uitslagen zijn binnen ik heb via het internet gekeken. Alles ziet er goed uit behalve is mijn bezinking gestegen naar 23. 6 onderzoeken kunnen niet worden vertoont zoals de CRP door een technische storing. Morge heb ik een afspraak ingeplant bij de HA. Bij de uitslagen staat dat ik waarschijnlijk een ontsteking of infectie ergens in mijn lichaam heb zitten zoals jij dat heb gezegt, dit is goed nieuws voor me!
weet jij al hoe een behandeling morgen verder gaat? Antibiotica?
ReagerenJohn (moderator)
3 april 2017 om 14:01Het ontlastingsonderzoek was ook goed? Of nog niet binnen?
Er zal toch even gekeken moeten worden wat het nou is en waar vandaan. Bij een bacteriële infectie zal het antibiotica worden..
ReagerenAnoniem3 april 2017 om 14:36Over de ontlastingtest weet ik het nog niet stond niet op het site waar je online kon zien.
ReagerenJohn (moderator)
3 april 2017 om 14:59Okay, Â maar eens even afwachten of de HA die dan heeft.
ReagerenAnoniem3 april 2017 om 15:08Isgoed tandor, maar mijn bloed vermeld nu wel dat ik infectie heb, in dit geval bij mijn maag omdat het pijn doet na dr koffie. Als er bij de ontlasting niets te zien is wat dan?
morge schrijf ik er meer over.
ReagerenJohn (moderator)
3 april 2017 om 15:14Dan heb je gaan bacterie in je darmen…
ReagerenAnoniem3 april 2017 om 16:00Anoniem4 april 2017 om 11:25Hey tandor alle uitslagen zijn binnen.
alles ziet er goed uit, bloed en ontlasting.
bezinking is iets gestegen naar 23, maar dat is geen probleem volgens de arts, crp is 0,5 en dat is normaal zei de arts.
dus ik heb geen slechte bacterien opgelopen door de apparaat zo te zien?
arts zegt dat al deze klachten, maag, vermoeidheid, duizeligheid pijn bij spieren etc. Komt door stressen voor mijn maag.
moet ik me zorgen maken over mijn lichaam? Want alles is getest alle testen zijn goed.
Dus het komt allemaal door stress? Zoja tijd om mezelf weer op te pakken.
ReagerenJohn (moderator)
4 april 2017 om 11:51Dat zou natuurlijk wel kunnen…
Als al;leen de bezinking wat verhoogd is, zou dat in principe ook door bijvoorbeeld een verkoudheid kunnen komen.
ReagerenAnoniem4 april 2017 om 12:16Jaa inderdaad, het was iets verhoort zei hij en dat het normaal is. Als er een bacteriele infectie zou zijn zou het crp ook aangeven zei de arts. Nou goed nieuws, tijd om stress aan te pakken.
ReagerenJohn (moderator)
4 april 2017 om 12:21Goed zo! Â Aan de slag dus…
ReagerenAnoniem7 april 2017 om 19:41Hey tandor, ik probeer het en ik ben erachter gekomen dat mijn maagpijn geen verband heeft met stress enzo. Ik weet het echt 100% zeker dat het door de aparaat is gekomen dit allemaal. De pijn zit constant in mijn maag, ik ben duizelig en moe constant. Mijn bezinking is gestegen naar 23 en er staat dat het ontsteking en infectie kan zijn bij online uitslagen zien. Mijn arts zegt dat ik geen infectie heb.
Ik weet het zeker dat ik het echt heb, echt 100%..
ik krijg ook niet voor niets de uitslag dat bezinking is gestegen met omschrijving dat het infectie of ontsteking kan zijn.
waarom zegt mijn arts dat ik geen infectie heb? Hoe weet hij dat zo zeker??? Ik ben echt serieus over mijn verhaal met het koffieapparaat..
ontlasting test was goed, alleen het bezinking was gestegen met dat omschrijving.
tandor wat moet en kan ik doen, de pijn in mijn maag is constant, ik ben constant licht in het hoofd en moe na een tijd na het gebeurtenis met mijn maag door drinken van koffie..
ik heb je hulp nodig, ik ken mezelf het beste, en ik weet zeker echt dat ik infectie heb opgelopen….
ReagerenJohn (moderator)
7 april 2017 om 20:21Ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een MDL-arts. Er zal dan toch verder onderzoek naar je maag gedaan moeten worden
Reageren