- Anoniem29 maart 2017 om 00:13
Dus bij mijn volgende afspraak moet ik gewoon vragen om een uitgebreide bloedonderzoor voor bepaalde infecties in mijn lichaam, en een ontlastingonderzoek voor de helico bacterie?
kan er met deze dingen opgespoort worden als ik bijv. Bacterie ofz heb opgelopen door het apparaat?0
John (moderator)
29 maart 2017 om 00:19Niet voor de helico bacter. Dat is getest. En ook niet voor bepaalde infecties, maar voor infecties of ontstekingen in het algemeen.
Voor andere bacteriën.
Als je een infectie zou hebben opgelopen door het apparaat, zou dart zo opgespoord kunnen worden
ReagerenAnoniem29 maart 2017 om 00:26Dus om precies te zijn, wat en hoe moet ik het vragen aan de arts?
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2017 om 00:42dat heb ik net geschreven:
Een bloedonderzoek voor de ontstekingswaarden en een ontlastingsonderzoek om te kijken of er een bacteriële infectie is
ReagerenAnoniem29 maart 2017 om 10:29Hartstikke bedankt voor je antwoorden Tandor, ik wardeer het echt!!
maar de arts laat me zeker wel de alle twee de testen doen he op mijn aanvraag ?
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2017 om 11:55Die vraag kan ik natuurlijk niet beantwoorden…ik ken je huisarts niet…Maar op zich zou dat geen probleem moeten zijn.
ReagerenAnoniem29 maart 2017 om 22:16Hey tandor,
nadat ik op internet heb gezocht over ontstekingen in het lichaam door bacterien, virussen etc. Staat er dat het met de tijd ook schade aan je bloedvaten en spieren/gewrichten toe brengt. Dat heb ik dus allemaal nu ook, spierpijn gewrichtspijn etc.
De syntomen komen allemaal bijna overheen met wat ik nu heb.
morgen heb ik een afspraak bij de huisarts, maar als er toch uitkomt dat ik bacterie/vorus heb opgelopen door de apparaat kan het wel genezen worden met antibiotica neem ik aan na 4 maanden?
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2017 om 22:44Als het een bacteriële infectie is wel.  Maar eerst maar kijken wat er aan de hand is.
ReagerenAnoniem29 maart 2017 om 22:53En als er wat uitkomt bij de bloedonderzoek voor ontstekingwaarden word er dan niets gedaan?
alleen bij een bacteriele infectie dus..?
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2017 om 22:57Loop daar nou maar eens niet op vooruit. Eerst maar eens afwachten wat er uit de bus komt. Als er wat gevonden wordt, dan bespreek je hoe verder met de huisarts.
ReagerenAnoniem30 maart 2017 om 15:52Hey tandor vandaag dus naar de ha gweest. Gevraagt om een uitgebreid bloedonderzoek en ontladtingonderzoek voor bacterien en parasieten ofz. De kans dat er wat uit komt is 0% zei mijn arts -.-
maarja morge even er naar toe ik schrijf wel weer wanneer de uitslagen er zijn, dus over een week.
ReagerenJohn (moderator)
30 maart 2017 om 16:24oke….ben benieuwd
ReagerenSanne1 april 2017 om 14:35HEy tandorr, ik heb precies het zelfde als hij/zij het verteld. Ook pijn in de maag constant na drinken van koffie uit apparaat, geen honger etc..
Ook heb ik bloedgeprikt en ontlastingtest laten doen voor ontstekingswaarde
Kunnen ze via mijn bloed zijn dat ik infectie heb opgelopen door de apparaat? Maandag komt de uitslagen alvast bedankt.
ReagerenJohn (moderator)
1 april 2017 om 14:44Dat zou kunnen…
ReagerenSanne1 april 2017 om 15:33Betekend dan dat ik bacterie in mijn maag heb door het apparaat als ik ben geinfecteerd?
Reageren