Zoeken Vraag het forum

Wat is het nou?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Dus bij mijn volgende afspraak moet ik gewoon vragen om een uitgebreide bloedonderzoor voor bepaalde infecties in mijn lichaam, en een ontlastingonderzoek voor de helico bacterie?

kan er met deze dingen opgespoort worden als ik bijv. Bacterie ofz heb opgelopen door het apparaat?0

John (moderator)

Niet voor de helico bacter. Dat is getest. En ook niet voor bepaalde infecties, maar voor infecties of ontstekingen in het algemeen.

Voor andere bacteriën.

Als je een infectie zou hebben opgelopen door het apparaat, zou dart zo opgespoord kunnen worden

Reageren
    Anoniem

Dus om precies te zijn, wat en hoe moet ik het vragen aan de arts?

Reageren
    John (moderator)

dat heb ik net geschreven:

Een bloedonderzoek voor de ontstekingswaarden en een ontlastingsonderzoek om te kijken of er een bacteriële infectie is

Reageren
    Anoniem

Hartstikke bedankt voor je antwoorden Tandor, ik wardeer het echt!!

maar de arts laat me zeker wel de alle twee de testen doen he op mijn aanvraag ?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik natuurlijk niet beantwoorden…ik ken je huisarts niet…Maar op zich zou dat geen probleem moeten zijn.

Reageren
    Anoniem

Hey tandor,

nadat ik op internet heb gezocht over ontstekingen in het lichaam door bacterien, virussen etc. Staat er dat het met de tijd ook schade aan je bloedvaten en spieren/gewrichten toe brengt. Dat heb ik dus allemaal nu ook, spierpijn gewrichtspijn etc.

De syntomen komen allemaal bijna overheen met wat ik nu heb.

morgen heb ik een afspraak bij de huisarts, maar als er toch uitkomt dat ik bacterie/vorus heb opgelopen door de apparaat kan het wel genezen worden met antibiotica neem ik aan na 4 maanden?

Reageren
    John (moderator)

Als het een bacteriële infectie is wel.  Maar eerst maar kijken wat er aan de hand is.

Reageren
    Anoniem

En als er wat uitkomt bij de bloedonderzoek voor ontstekingwaarden word er dan niets gedaan?

alleen bij een bacteriele infectie dus..?

Reageren
    John (moderator)

Loop daar nou maar eens niet op vooruit. Eerst maar eens afwachten wat er uit de bus komt. Als er wat gevonden wordt, dan bespreek je hoe verder met de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Hey tandor vandaag dus naar de ha gweest. Gevraagt om een uitgebreid bloedonderzoek en ontladtingonderzoek voor bacterien en parasieten ofz. De kans dat er wat uit komt is 0% zei mijn arts -.-

maarja morge even er naar toe ik schrijf wel weer wanneer de uitslagen er zijn, dus over een week.

Reageren
    John (moderator)

oke….ben benieuwd

Reageren
    Sanne

HEy tandorr, ik heb precies het zelfde als hij/zij het verteld. Ook pijn in de maag constant na drinken van koffie uit apparaat, geen honger etc..

Ook heb ik bloedgeprikt en ontlastingtest laten doen voor ontstekingswaarde

Kunnen ze via mijn bloed zijn dat ik infectie heb opgelopen door de apparaat? Maandag komt de uitslagen alvast bedankt.

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen…

Reageren
    Sanne

Betekend dan dat ik bacterie in mijn maag heb door het apparaat als ik ben geinfecteerd?

Reageren
Reageer op: Wat is het nou?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.