slijmbeursontsteking in schouder

Pregabaline tegen de pijn niets anders helpt

Reageren

Hoi ik ben gevallen op me schouder daar heb ik en slijmbeurs ontseking aan over gehouden de eerste keer is er prik tijdens de echo gegeven cortison heeft even geholpen met de oefeningen van de fysio.pijn kwam weer terug naar een anderre arts gegaan weer cortison prik gehad 2 dagen geholpen en mijn immuunsysteem lag plat ik ben riscofactor.Want ik ben ook
    hartpatiënt dat weten ze in het ziekenhuis .Ik heb gelezen dat Hyaluronzuur injectie niet je immuunsysteem n plat legt.Ik snap niet dat ik die niet hebt gekregen.Ik las ook op internet dat ze slijmbeurs onsteking het slijm weg kunnen zuigen vraag me af waarom ze dat niet doen bij patiënten.En je kan ook een bacteriën infectie hebben met een slijmbeurs onsteking dat kunnen ze onderzoeken in het bloed kortom ik ben het vertrouwen in de artsen kwijt geraakt loop nog steeds met pijn en steken in me schouder en kan moeilijk slapen gr Jolanda

Reageren

Waarom ze dingen wel of niet doen zou je dus met de arts moeten bespreken. Die kan je daar het beste antwoord op geven waarom hij/.zij voor een bepaalde behandeling heeft gekozen.
    Een bloedonderzoek voor je ontstekingswaarden kun je gewoon aan je huisarts vragen

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: slijmbeursontsteking in schouder

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe