Zoeken Vraag het forum

Wanhopig klachten na orale seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Weet iemand al wat meer en wat er nog mogelijk is ?

Ano

Hey, iemand al meer info? Hier dezelfde klachten na onveilige orale seks. Niks te vinden (wel nog geen kweek gedaan) Hier zeer vage klachten die op en af komen en gaan al gedurende 6 maanden. Af en toe rode vlekken uiteinde eikel, wat pijn aan ballen en flanken, en her en der wat jeukende puistjes op rare plaatsen die telkens per 2 of 3 verschijnen. Iemand deze zelfde klachten?

Reageren
    Ano

Ook UWI test gedaan en niks te vinden behalve een heel klein beetje hemolyse in urine. Alsook een klein aantal verhoogde witte bloedcellen in bloed. John, jij hier raad mee?

Reageren
    John (moderator)

Heb je dan ook al soa testen gedaan?

Reageren
    Ano

Je verschillende keren.. alles negatief. Ook de bloedtesten.. ik denk soms aan candida.. kan dit? Is begonnen met 2 dagen brandend plassen en dan wat wit in de lies en op eikel dat dan ook weer verdween. En nu bovenstaande klachten zoals bij de rest die komen en gaan.. wel vind ik da als de klachten terugkeren deze steeds minder heftig worden. Enig idee John? Pijnlijk plassen gebeurd niet echt meer enkel wat de pijn aan de ballen die terugkeerd en precies wat pijnlijke klieren her en der en het uiteinde van mijn eikel die soms wat rode plekjes heeft.

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Te gespannen bekkenbodemspieren kunnen dit soort klachten ook veroorzaken. Voor de hemolyse en de eiwitten zou je naar de huisarts kunnen gaan. MIsschien is er wel een infectie geweest maar is die al door het lichaam geklaard

Reageren
    Ano

Is de hemolyse in de urine en de witte bloedcellen dan zorgwekkend? De huisarts maakte er niet zo een probleem van precies..

Reageren
    Anoniem

Ik weet niet waar je het allemaal over hebt, maar “de hemolyse in de urine” is geen medisch begrip. Je hebt ergens de klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt?!

En wat denk je van de expertise van de huisarts? Niets waard?

Reageren
    John (moderator)

@ Anoniem
    Niet zo agressief…. hemolyse bloed in urine kan dus wel

En dat hoeft niet ernstig te zijn, maar dat hangt dan van de waarden af. De huisarts zal daar dan ongetwijfeld naar hebben gekeken

Reageren
    Ano

Kan dit dan gewoon een onbekende bacterie zijn? 4 maal chlamydia en gonorroe getest, 2 maal al de andere mogelijke opspoorbaar via urine. Alsook mijn bloed. Dit gespreid over periode van 6 maanden Ik neem aan dat als het een andere bacterie is en de klachten minder en minder worden dit misschien zelflimiterend is? Het enige gevoel wat mij echt stoort is het zeurend gevoel in mijn ballen dat af en toe de kom op steekt. Soms ook de lage rugpijn en flankpijn maar dit is veel minder aanwezig. Ik wil ook niet onnodig antibiotica pakken, heb dit nog nooit in mijn leven moeten pakken dus wil dit graag zo houden. En nog iets. Is dit misschien mogelijk dat de infectie al zo diep in mijn lichaam zit dat deze niet meer te testen is via urine?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan die vraag zo ook niet beantwoorden. Bespreek het met je huisarts

Reageren
    Anoniem

Is iemand al wat wijzer? Lijkt er gewoon erg op dat het een onbekende soa is…

Reageren
    Kliniek Roosevelt

Hi all,

Ik ook klachten zoals hier beschreven na onveilige sex. Alle testen gedaan, alles negatief maar de rimpelige peins, jeuk af toe en rode huid ging niet weg. Maar ben afgelopen week eindelijk bij het enige kliniek jn NL, Roosevelt kliniek (nu Bergman) geweest en zij gaven meteen aan dat het om een soort exceem gaat. Door het speeksel van een ander kan een directe disbalans op je eikel ontstaan wat al die klachten opleveren. Ik heb nu koelzalf en paraffine vaseline gekregen die ik een aantal weken/maanden moet. Smeren. Je lichaam daarna vanzelf weer een balans en je geneest ervan. Succes

Reageren
    Prim

Heb de hele dag door irritatie brandend top penis gelijk na oraal contact,na heel veel negatieve urineonderzoeken is er met een swab de bacterie Haemophilus parainfluenza gevonden.
    Amoxicilline 750mg 2x daags voorgeschreven gekregen maar heeft niet veel geholpen.
    Las op amerikaanse sites dat voor deze bacterie heel andere soorten antibiotica voorgeschreven worden zoals macrolide en quilonen antibiotica.
    Wie weet hier meer raad over??

Reageren
    John (moderator)

Er kan een biogram gemaakt worden waarmee kan worden vastgesteld voor welk antibioticum de bacterie wel gevoelig is.

Reageren
Reageer op: Wanhopig klachten na orale seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.