Zoeken Vraag het forum

Angst voor hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey ik ben een meisje van 16 jaar oud. Ik heb al anderhalf jaar lang een relatie met mijn vriend, die nooit een vriendinnetje heeft gehad en dat weet ik van hem. Hij is zelf 21… Pas geleden ben ik onttrouw geweest tegen hem, en heb ik met mijn buurjongen seks gehad. Ik heb me zo dom als ik kan zijn aan laten praten dat ik het onveilig kon doen omdat hij zei dat hij zich om de 3 maanden zou laten testen en dat hij niks had. Ik weet van hem dat hij een aantal meisjes al heeft gehad, en met een aantal bedoel ik heel veel! Ik ben erg bang dat ik nu hiv heb, ook omdat ik beetje grieperig sinds gister ben geworden en heb een kriebelhoest en keelpijn. Ik ben zo bang dat ik besmet ben, ik heb mijn vriend alles opgebiecht ook hierover. Hij nam t niet goed op, maar hij vertelde me dat het natuurlijk zeker nooit meer gebeurde. En dat wil ik ook niet meer, niet zo zozeer vanwege soas. Maar het voelde verschrikkelijk de gene van wie ik houd zo pijn te doen…

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je bent wel erg goedgelovig met wat jongens jou vertellen. Ook met wat je vriend van 21 betreft.

Over hiv zou ik me een zorgen maken. Wel over andere soa’s
    ..
    De klachten die je nu hebt komen eerder van een virusinfectie zoals een verkoudheid of eenn griepje

Reageren
Reageer op: Angst voor hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.