Zoeken Vraag het forum

Nodig?? Angst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, ik ben 17…
    En een paar maanden geleden gepijpt en toen zag ik dat je daar hiv van kan krijgen als die gene dat heeft is de kans erg groot ben namelijk nu best bang….
    Als ik me kan herinneren geen sperma maar ik weet het niet zeker…. Please stel me gerust ik heb btw wel de onderzoeken gezien kleine kans toch?
    En het moet toch in contact komen met je bloed?

En van vingeren stel er zat een klein beetje sperma of iets aan kan dat dan geen bloed dat weet ik zeker dat het niet was!!
    Sorry voor het lange rare onzekeren verhaal

En ik weet niet of hij hiv heeft kleine kans denk ik hoop ik

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die kans is inderdaad erg klein. Als je sperma in je mond had gekregen, dan had je dat wel geweten.

Reageren
    Anoniem

Dus de kans is bijna 0% dat ik hiv heb? dus geen sperma in mijn mond gehad.
    Het moet dan toch eigenlijk ik contact komen met de bloed baan? Maar vanaf daar gaat dat toch bijna niet?

En van vingeren kun je ook geen hiv krijgen? Als er perongelijk wat sperma aan zat?

Sorry maakte me een beetje zorgen in een keer….
    Heb ook eigenlijk geen symptomen gehad wel een beetje keelpijn en buikgriep en een opgezetten klier rechts opnmijn kaak maar die zit er nu nog verder geen klieren ofzo! Maar die heb ik al heel mijn leven volgensmij… Dat was btw naar 1,5-2 weken

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het risico zo klein is, dat er niet eens een HIV getest gedaan zou worden… Er zou dan inderdaad een bloedende wond aanwezig geweest moeten zijn, of zoals ik al zei sperma zijn geslikt. En dat zou je hebben geweten

Reageren
    Anoniem

Hallo, ik heb het zelfde…. Gelukkig geen sperma in mijn mond gehad misschien wel een beetje voorvocht (heb het btw niet gevoeld) moet ik me zorgen maken of is de kans eigenlijk 0? Want hoe zou je hiv kunnen krijgen via de mond? Het moet toch via een bloedbaan? Groetjes

Reageren
    John (moderator)

lees alles over hoe je HIV kunt krijgen op:
    http://www.aidsfonds.nl/hivaids/wat/hoe

Reageren
Reageer op: Nodig?? Angst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.