- Anoniem16 juni 2016 om 22:39
Hoi, ik ben 17…
En een paar maanden geleden gepijpt en toen zag ik dat je daar hiv van kan krijgen als die gene dat heeft is de kans erg groot ben namelijk nu best bang….
Als ik me kan herinneren geen sperma maar ik weet het niet zeker…. Please stel me gerust ik heb btw wel de onderzoeken gezien kleine kans toch?
En het moet toch in contact komen met je bloed?En van vingeren stel er zat een klein beetje sperma of iets aan kan dat dan geen bloed dat weet ik zeker dat het niet was!!
Sorry voor het lange rare onzekeren verhaalEn ik weet niet of hij hiv heeft kleine kans denk ik hoop ik
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 juni 2016 om 23:06Die kans is inderdaad erg klein. Als je sperma in je mond had gekregen, dan had je dat wel geweten.
ReagerenAnoniem18 juni 2016 om 08:47Dus de kans is bijna 0% dat ik hiv heb? dus geen sperma in mijn mond gehad.
Het moet dan toch eigenlijk ik contact komen met de bloed baan? Maar vanaf daar gaat dat toch bijna niet?En van vingeren kun je ook geen hiv krijgen? Als er perongelijk wat sperma aan zat?
Sorry maakte me een beetje zorgen in een keer….
Reageren
Heb ook eigenlijk geen symptomen gehad wel een beetje keelpijn en buikgriep en een opgezetten klier rechts opnmijn kaak maar die zit er nu nog verder geen klieren ofzo! Maar die heb ik al heel mijn leven volgensmij… Dat was btw naar 1,5-2 wekenJohn (moderator)
18 juni 2016 om 09:05Ik denk dat het risico zo klein is, dat er niet eens een HIV getest gedaan zou worden… Er zou dan inderdaad een bloedende wond aanwezig geweest moeten zijn, of zoals ik al zei sperma zijn geslikt. En dat zou je hebben geweten
ReagerenAnoniem26 juni 2016 om 21:03Hallo, ik heb het zelfde…. Gelukkig geen sperma in mijn mond gehad misschien wel een beetje voorvocht (heb het btw niet gevoeld) moet ik me zorgen maken of is de kans eigenlijk 0? Want hoe zou je hiv kunnen krijgen via de mond? Het moet toch via een bloedbaan? Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
26 juni 2016 om 21:56lees alles over hoe je HIV kunt krijgen op:
Reageren
http://www.aidsfonds.nl/hivaids/wat/hoe