Zoeken Vraag het forum

tekenen hiv?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb zeven weken geleden een prikaccident gehad op mijn werk met een naald van iemand wiens status onbekend is. dit is toen niet getest omdat ze dat niet wilden. Ikzelf ben nog niet getest omdat dat pas na drie maanden kan.

Nu is vorig weekend tijdens de seks met mijn vriend het condoom afgegleden. Een paar dagen hierna had hij ineens koorts en voelde zich grieperig. Nu een week later heeft hij wat uitslag op zijn borst en buik, rode bultjes. Ik vraag me af of dat tekenen van hiv zijn en dat dat weer een teken is dat hij het van mij heeft.

Hoe kan ik nu zeker zijn dat er niets gebeurd is? Maak me erg druk dat ik het heb en mijn vriend zou hebben besmet. Dat zou ik echt vreselijk vinden.

Mijn vriend heeft wel al veel langer klachten met zijn darmen en hij denkt zelf dat het daarvan komt.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

HIV kan vanaf 6 weken worden getest bij de GGD en of de huisarts. De nieuwe combotesten zijn zeer betrouwbaar vanaf 6 weken.

Ik denk niet dat de klachten van je vriend iets met HIV te maken hebben.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor je antwoord! Ik heb de huisarts gebeld, ze moeten even overleggen of het idd handig is nu al te testen. ben benieuwd wat eruit komt. Zou wel fijn zijn als ik het eerder kon weten.

Reageren
Reageer op: tekenen hiv?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.