Home / Hiv & Aids / Sex met prostituee
1.5 jaar geleden heb ik seks gehad met een prostituee, maar ze was ongesteld. (Met condoom) Dus het duurde niet lang. Ik had wel een klein wondje op me penis die bijna dicht was gegroeid. Ik had daarna een orale sex met condoom ook. De dag erna had ik opeens pijn aan me linkerbal en nu nogsteeds soms. Ik heb niet echt verschijnselen van HIV maar toch maak ik me zorgen. Ik heb wel vlekken op me rug en buik maar dat zijn volgens mijn pegment vlekken. Dat had ik al voordat ik sex had gehad met die prostituee. Ben de laatste tijd wel snel ziek. Vandaar dat ik me zorgen maak.
Als je alleen maar veilige (beschermde) seks hebt gehad hoef je je daar geen zorgen over te maken.
Hmm.. ja mijn stres komt vooral door die kleine wondje die ik had. had al een tijdje geen stres meer. Maar nu ik de laatste tijd veel ziek word (verkouden) en vooral last heb van aften, begon ik weer te twijfelen.
Je moet vooral wel realistisch blijven. Je kunt geen HIV infectie oplopen als je beschermde seks hebt.
Je bent toch ook niet bang om met het vliegtuig af te storten als je in de auto rijdt?
Ja u heeft gelijk.. Maar mijn stres is echt doordat ze had gewisseld met een nieuwe condoom dat er misschien ondertussen bij mijn wondje is gekomen of iets.. Ik heb er echt geen verstand van. Maar door u is me stres veel minder geworden dankuwel.
Lijkt dit op op een hiv symptoon, ik heb laatste tijd elke avond met name in de nacht moeite heb slikken? Ik heb geen last van gewichtverlies ben juist aangekomen en me vlekken op me lichaam jeuken wel maar het is niet rood of iets. Zoals u eerder zei is de kans niet zo groot dat ik zo hiv kan krijgen ookal was het een prostituee van zuid-amerikaanse afkomst
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!