- Anoniem26 december 2014 om 17:08
Ik ben 1 maand en een half geleden bij een eeotische masseuse geweest. Zei heeft me gemasseerd naakt en daarna met haar hand op haar clitoris gewreven voor 5 min en dan me afgetrokken zonder condoom. Kan ik hiv hebben opgelopen? Ik heb heel lichte uitslag juist onder mn hand onder mijn pols die wegtrekt en weer opkomt, en lichte pijn in de keel. Ook heb ik, weet niet of dit in verband staat, gelijk 2 krabbels met een rode plek errond, kwam nu vanvonf op. Ik ben erg bang, en vroeg me af of ik hiv zou hebben kunnen oplopen? Help me want ik ben erg bang! 🙁
11 reactiesReagerenAnoniem26 december 2014 om 17:09Het is niet echt keelpjjn, eerder een raar gevoel…
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2014 om 20:14Zo loop je dus echt geen HIV op.
Reageren
De klachten die je hebt lijken daar dan ook helemaal niet op. Een ander soa zou mogelijk kunnen zijn. Maar geen HIV.Anoniem26 december 2014 om 22:22Omdat ik las dat hiv een uitslag veroorzaakte en keelpijn teweeg brengt/ of een gevoel in de keel, misschien zijn t mijn klieren? Ik weet dat ik erg bang ben, en ik graag zeker weet dat ik geen hiv kan hebben, zo weet ik datvt iets anders is en ik me geen zorgen moet maken? Bedankt voor je reactie 🙂
ReagerenJohn (moderator)
26 december 2014 om 22:44Als zij bloed aan haar handen zou hebben gehad en je een open wond aan je penis zou het eventueel mogelijk geweest kunnen zijn. Maar dat was beslist niet aan de orde.
Op de manier die je beschrijft kun je dus absoluut geen HIV krijgen. Meer kan ik er niet over zeggen.Je kunt een soa test laten doen bij de GGD of je huisarts.
ReagerenAnoniem27 december 2014 om 12:43Oke , ik voel me geruster 🙂
ReagerenAnoniem14 januari 2015 om 19:43Hallo, ik heb opnieuw een vraag. Ik heb nog steeds uitslag op mijn onderarm die op en af komt, en nu heb ik sinds deze acond rode plekken/strepen op mijn bovenarm. Ik las dat dit een signaal is voor hiv? Kunt u me aub helpen 🙁
ReagerenJohn (moderator)
14 januari 2015 om 20:21Zoals je het beschreven kun je dus zeker geen HIV krijgen. Dus dat kan de oorzaak niet zijn.
Reageren
De uitslag op je onderarm is zeker geen teken van een HIV besmetting. Ga even naar je huisarts die kan naar de uitslag kijken.Anoniem14 februari 2015 om 15:36Ik heb ook af en toe kleine ronde rode vlekje die op mn huid verschijnen en die na een paar dagen weg gaan. Kan dit syfilis zijn, of is dit iets normaals dat ik gwn vroeger niet opmerkte?
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2015 om 16:01Nee joh,
Reageren
je kunt zo echt geen soa oplopen hoor.Anoniem14 februari 2015 om 19:26Heel erg bedankt voor alle advies en steun!
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2015 om 20:39Graag gedaan. 😉
Reageren