- Anoniem27 augustus 2019 om 19:15
Hallo.
Ik heb wel eens een koortslip. Nu heb ik vandaag mijn vriendin gebeft en had ik geen koortslip of tintellingen of iets in die trant. Daardoor leek het mij veilig om te doen. Nu een paar uur later, nadat ik wel veel gefocust heb op mijn lip en veel gelikt heb aan mijn lip, merk ik enige tintellingen.
Stel het blijkt dat ik morgen inderdaad een koortslip heb, heb ik haar dan HG gegeven of kan dit alleen met een koortslip zelf?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 augustus 2019 om 19:57Dat is niet erg waarschijnlijk
ReagerenAnoniem28 augustus 2019 om 11:42Dag later: geen koortslip en geen tintellingen meer
ReagerenAnoniem29 augustus 2019 om 09:16Beste John,
Wanneer je iets kan uitdrukken zonder al te veel pijn en er komt een klein beetje wit pus uit, is het toch gewoon een puistje? Ik heb over het algemeen veel acne en nu een puistje (hoop ik) naast mijn lip uitgeknepen. Volgens mijn moeder maak ik me te veel zorgen en had een koortslip veel meer pijn gedaan en kwam er niet wit pus uit zoals bij een puistje.
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2019 om 09:19Dat is helemaal juist!
ReagerenAnoniem29 augustus 2019 om 09:24Dit zijn foto’s van het plekje, hoop een puistje.
ReagerenAnoniem29 augustus 2019 om 09:25Had niet zo een snelle reactie verwacht. Bedankt John. Heeft u dezelfde mening na het zien van de foto’s?
ReagerenAnoniem29 augustus 2019 om 09:26Hij is vanochtend uitgeknepen, vandaar dat het rood is ??
ReagerenJohn (moderator)
29 augustus 2019 om 09:31Ja hoor. Dat is gewoon een puistje
Reageren