Zoeken Vraag het forum

Angst hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nico

Beste lezers,

Ik heb onlangs seksueel contact gehad met een meisje, zij heeft zichzelf eerst heel kort vermaakt met een vibrator en later nog geringere. Ik praat hier over secondes. Daarna greep zij gelijk naar mijn piemel, zonder haar handen gewassen te hebben en vervolgens heeft zij mij gepijpt. Ik had diezelfde week mijn genitale wratten aangestipt maar weet niet meer of daar zweertjes of verdere irritaties van waren. Er was wel een wond die ook al was opgedroogd maar die zat op m’n schaamstreek.

Mijn vraag hierbij aan John is of ik hier risico loop op een hiv infectie.. door dus dat zij eerst aan haar eigen vagina zat met vaginaal vocht en daarna aan mij of door het pijpen zelf.

Ik ben nogal panisch

Alvast bedankt

9 reacties
    Reageren
    Nico
    1. Of iemand anders natuurlijk
    Reageren
    Suzan

John zal echt wel antwoord geven hoor.

Alleen kun je niet verwachten dat hij midden in de nacht online is als je een vraagt stelt. Soms moet je gewoon even geduld hebben. En als dat teveel stress oplevert, je huisarts bellen of mailen. Die is wel de hele dag bereikbaar

Reageren
    Ano

Hoelang heb je ze al nico?

Reageren
    Nico

Al 2 jaar wat dan

Reageren
    Nico

Excuus ik bedoelde het niet ongeduldig..

Reageren
    Ano

Ik heb ze ook namelijk, word het al minder?

Reageren
    Nico

Bij mij wordt het nog niet minder.

Pijpen was zonder condoom btw.

Reageren
    Nico

De wond was dus geen bloedende wond meet

Reageren
    John (moderator)

HIV zul je zo niet krijgen. Maar ik zou me eerder druk maken om de gen wratten die je zo aan dat meisje hebt kunnen doorgeven. Wel druk maken om een soa te krijgen maar niet om er een door te geven

Reageren
Reageer op: Angst hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.