Ik heb gisteren anale seks gehad met condoom, ik was de gever. Ik heb daarnaast diegene gepijpt zonder condoom. Er was hierbij geen sprake van klaarkomen of deepthroat. Vervolgens heb ik diegene ook onveilig gerimd. Ik weet het, het is allemaal niet zo heel handig van me. Ik zit nu enorm te stressen over hiv. De persoon in kwestie liet me nog wel weten aan de prep te zitten en vorige week nog negatief getest te zijn. Ik weet het, dat zegt niet ook niet veel. Dus hoeveel zorgen over hiv moet ik me maken?
Het risico op HIV is wel erg klein, Dat geldt natuurelijk niet voor andere soa's
Is er wel kans op hiv als ik iemand pijp zonder condoom en zn penis komt tot mijn amandelen.
Ik kan niet zeggen dat er helemaal geen risico is. Je amandelen zitten wel ver naar achteren...
Linkerkant amandel is beetje rood en gevoelig bij slikken. Snachts heb ik ook droge hoest en in de ochtend dikke klodder bruin slijm uit mij keel.
Lijkt dan toch meer op een verkoudheid
Hoop het zo. Chlamydia en gonorroe testen waren nega. Wel bang voor hiv. Bedankt voor jullie reavties
Maar hoe zit het nou met rimmen? De een zegt dat er geen kans is op hiv door rimmen en elders lees je dat er wel een kans is…
Het risico is erg klein, maar kan niet zeggen dat er helemaal geen risico is
Het risico is dan het grootst als er wondjes of kleine onstekingen in of aan de anus zijn en in de mond.
Maar die waren er niet. Dus dan hoef ik me toch niet druk te maken?
Heb je die anus dan eerst geinspecteerd om te kijken of er in- en uitwendig geen scheurtjes/wondjes waren? lijkt me sterk...
Mijn antwoord is gegeven... ik weet niet wat er wel of niet was.