Zoeken Vraag het forum

Angst hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Angstig

Ik heb gisteren anale seks gehad met condoom, ik was de gever. Ik heb daarnaast diegene gepijpt zonder condoom. Er was hierbij geen sprake van klaarkomen of deepthroat. Vervolgens heb ik diegene ook onveilig gerimd. Ik weet het, het is allemaal niet zo heel handig van me. Ik zit nu enorm te stressen over hiv. De persoon in kwestie liet me nog wel weten aan de prep te zitten en vorige week nog negatief getest te zijn. Ik weet het, dat zegt niet ook niet veel. Dus hoeveel zorgen over hiv moet ik me maken?

93 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het risico op HIV is wel erg klein, Dat geldt natuurelijk niet voor andere soa’s

Reageren
    Angst

Is er wel kans op hiv als ik iemand pijp zonder condoom en zn penis komt tot mijn amandelen.

Reageren
    Anoniem

Zonder bloed, sperma, voorvocht is er geen kans

Reageren
    John (moderator)

Ik kan niet zeggen dat er helemaal geen risico is. Je amandelen zitten wel ver naar achteren…

Reageren
    Angst

Linkerkant amandel is beetje rood en gevoelig bij slikken. Snachts heb ik ook droge hoest en in de ochtend dikke klodder bruin slijm uit mij keel.

Reageren
    John (moderator)

Lijkt dan toch meer op een verkoudheid

Reageren
    Angst

Hoop het zo. Chlamydia en gonorroe testen waren nega. Wel bang voor hiv. Bedankt voor jullie reavties

Reageren
    Angstig

Maar hoe zit het nou met rimmen? De een zegt dat er geen kans is op hiv door rimmen en elders lees je dat er wel een kans is…

Reageren
    John (moderator)

Het risico is erg klein, maar kan niet zeggen dat er helemaal geen risico is

Reageren
    Angstig

Maar op welke manier loop je risico bij het rimmen?

Reageren
    John (moderator)

Het risico is dan het grootst als er wondjes of kleine onstekingen in of aan de anus zijn en in de mond.

Reageren
    Angstig

Maar die waren er niet. Dus dan hoef ik me toch niet druk te maken?

Reageren
    John (moderator)

Heb je die anus dan eerst geinspecteerd om te kijken of er in- en uitwendig geen scheurtjes/wondjes waren? lijkt me sterk…
    Mijn antwoord is gegeven… ik weet niet wat er wel of niet was.

Reageren
    Angstig

Dus dan is de kans op hiv groot? Of nog steeds klein? Dit is mijn laatste vraag… ik laat me maar testen dan.

Reageren
Reageer op: Angst hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.