Ik heb vandaag seks gehad met een transgender. We hadden gezoend en ze heeft me zonder condoom gepijpt.
Ze had wel op me gelegen had ze ook voorvocht.
Ik wilde niet penetreren maar ging wel heel kort erin maar ik haalde meteen uit.
Ze zei dat safe was en niet veel seks had.
Kan je hierdoor hiv oplopen?
Door zoenen, voorvocht op je lichaam en korte penetratie?
"Ze zei dat safe was en niet veel seks had." Dat is natuurlijk gezwavel... daar heb je nou eens helemaal niets aan.
Je hebt in ieder geval een klein risico gelopen. Ook andere soa's zijn mogelijk door het pijpen.
Over 2 weken kun je een soa test laten doen en over 6 weken eventueel een HIV test
Als je niet klaar komt tijdens penetratie en gewoon een keer er in en uit maakt het de kans kleiner voor hiv.
En kun je aan uiterlijk van iemand wel zien of ze hiv heeft. Aan de lichaam zoals puisten en zo.
Want ze zag er wel goed uit en ze rookte niet eens en zo
Nee dat kan je aan het uiterlijk van iemand niet zien. Wat John zegt: een klein risico op soa en een heel klein risico op hiv.
Heel kort erin is nu eenmaal niet veilig voor hiv.
Vraag 1: ja de kans is kleiner
Vraag 2: Nee uiteraard kun je dat niet zien. Zou handig zijn als dat wel zo was...
En met roken heeft het ook helemaal niets te maken
Kan je ook hiv krijgen door de voorvocht als het op je lichaam en penis komt niet tijdens penetratie?
Van voorvocht op je lichaam niet. Op je penis zelf ook niet
Ik heb net gevraagd aan haar of ze wat heeft maar ze zegt dat ze nog nooit een ziekte heeft gehad. En ze lijk me wel de waarheid te vertellen.
Kan ik aannemen dat ze geen hiv heeft en als ze geen hiv heeft dat de kans 0 is?
"Ik heb net gevraagd aan haar of ze wat heeft maar ze zegt dat ze nog nooit een ziekte heeft gehad. " had je nou werkelijk gedacht dat ze wat anders zou zeggen?
Was het betaalde seks?
Er is toch al gezegd dat de kant niet nihil was?
En wat is de waarde ervan als iemand zegt nooit een ziekte te hebben gehad?
Nee het was geen betaalde seks.
Daarom maak ik me meer zorgen want sekswerkers worden regelmatig getest.
Maar ik heb toch twijfels over dit persoon.
Ze had me eerst geld gevraagd voor alleen massage maar we hadden op gegeven moment seks.
En wanneer ik vroeg om condoom zij ze heb ik niet omdat ik de tweede persoon ben die ze thuisontvangt
Ze blijft zeggen maak je geen zorgen ik heb niks en dat ze een vriend had tot paar maanden terug.
Maar ik kan niet vertrouwen.
Moet ik vertrouwen dat ik niks heb opgelopen?
Ik kreeg ook een mail van aidssoa informatie dat ik wel risico heb opgelopen op hiv maar klein.
"Daarom maak ik me meer zorgen want sekswerkers worden regelmatig getest." Denk je dat nou echt? En zelfs als ze regelmatig getest zouden worden is dat zeker nog geen garantie.
"Ze had me eerst geld gevraagd voor alleen massage maar we hadden op gegeven moment seks." dus toch betaalde seks
Neem dan maar van mij aan dat je niet de tweede persoon was die ze ontving.
Je hebt in ieder geval een klein risico gelopen .
Ik bedoel vorig maand heb ik ook corona gehad en corona is al 3 jaar aanwezig.
Ik moet echt pech hebben om wat opgelopen te hebben denk ik. Ik heb een keer zonder condoom gedaan en dan ook heel kort zonder klaar te komen seks en dan meteen hiv te hebben is wel moeilijk toch?
Nou nee, dat is niet moeilijk. Je hoeft maar een keer seks te hebben met iemand die HIV positief is...
Ja klopt met corona heb je dat ook als iemand corona heeft en je hebt contact heb zeker ook corona
Maar corona is heel makkelijk overdraagbaar
Hiv en soa is wat anders toch?
Ik ga morgen een hiv test doen, ben echt bang.
Ik had laatst 6 maanden geleden test gedaan.
En dan 2 jaar geleden maar telkens was ik negatief, zowel voor soa en hiv