- Anoniem12 oktober 2014 om 22:58
Hallo,
Ik heb eerder een ontwerp gemaakt omdat ik erg erg erg bang was dat ik hiv heb gekregen van een prostituee in leeuwarden.. ik heb wel veilige seks gehad en de cd is niet kapot gegaan en mevrouw ging ook zeer netjes te werk, ze heeft mijn geslachtdeel met geen vinger aangeraakt. toen de cd er om heen zat heeft ze gepijpt en een beetje getrokken. Daarna mocht ik haar alleen maar van achteren nemen of boven op. Heb voor van achteren ( doggy ) gekozen dus omdat ik echter vind dat vrouwen boven op horen. Na ongeveer een kleine 5 minuten begon mijn penis langzaam weer een beetje slap te worden maar de cd zat er nog wel goed omheen.. daarna heeft ze even getrokken en heb ik het weer geprobeerd maar er kwam geen woord uit bij haar en ik vond het ook echter niks aan op die manier, daarna zei ze ook dat het bijna tijd was en toen ben ik er maar mee gestopt omdat het me redelijk zinloos leek. Daarna heb ik een schoon rolletje wc papier gekregen en heb ik met 1 strijk met de klok mee de cd schoon gemaakt en daarna er af getrokken en toen ook met een nieuw stukje papier het zelfde gedaan op de penis. ( heb wel eerst handen gewassen )
Daarna ben ik ontevreden vertrokken. Een paar weken later ben ik dus verkouden geworden maar een paar van mijn maten waren ook in die tijd verkouden dus dat zal wel niks zijn..
Toen ben ik met mijn domme hoofd op het internet gaan zoeken naar hiv toen ik er een stukje over las, toen begon ik mij dus ook echter zorgen te maken en te stressen.. ik sliep toen slecht en liep hele dagen met hiv in mijn hoofd rond. Heb toen voor de rest nergens last van gehad.
Het is nu inmiddels 19 maanden geleden toen ik het bezoekje bracht aan de dame.. in die 19 maand heb ik mij wel 3 tot 4 keer erg zorgen gemaakt en in de stres gezeten ik wist niet wat ik moest doen.. ik durfde totaal niet mijzelf te laten testen omdat ik mijn leven niet wou vergooien ik zou dan helemaal gek worden.. ik sliep weer slecht werd snachts wakker werd vermoeid kreeg last van mijn keel, kreeg slappe poep ( geen diaree en poepte gewoon 1 keer per dag zoals normaal ) ik had weinig eetlust behalve savonds.. en kreeg opvliegers.. na een tijdje ging het weer en voelde me dan ook weer gewoon normaal.
Nu heb ik verdomme weer last gehad van mijn stres en deze keer was echt het ergste van allemaal ik kreeg weer die dingen en kreeg een slecht gevoel in mijn maag.. sliep bijna niet meer misshien hooguit 3 uurtjes.. kreeg er zelfs een nachtmerrie van en werd zwetend wakker.. ik wist gewoon niet wat ik moest ik durfde niet eens meer een vrouw te benaderen.. als ik opstap ging en zat op mijn werk met een slecht gevoel.. ik was totaal machteloos en het draaide 2 weken lang in mijn hoofd.. ook kreeg ik last van de linker kant van mijn kaak.. het werd een beetje rood en deed pijn als ik er op drukte na 3 dagen zakte het af en toen kwam er een licht opgezwollen bultje vlak bij in de buurt hij deed niet pijn en was beweegbaar, sinds gisteren voel ik hem echter niet meer zoals hij toen voelde en de kaak en nekpijn plus het bultje heeft 8 dagen geduurd.. ook gloeide het af en toe waar de pijn pas maar dan ook alleen maar daar.. dus sinds gisteren is het weer normaal.. wat kan dit zijn? Want ik kwam gelijk uit bij opgezette klieren en hiv en aids en ik dacht einde strijd nu zijn de rapen echt waar ik werd echt zo ongelovelijk bang in mijzelf.. en ik durf totaal niet te testen ik heb zoveel stres gehad soms zat ik gewoon met mijn handen in het haar op de bank ! Heb mijn gedonder nog aan niemand verteld en wil het ook voor mezelf houden.. op het moment voel ik me wel goed en slaap ik ook weer goed omdat de stres weer at weggezakt is..
Deze ellende duurt al 19 maand en ik weet me totaal geen raad meer hoe ik dit zal oppakken. Ik heb in die tijd zelfs al een leuk meisje die ik kende afgewezen zeg maar vanwege mijn angst dat ik misschien wat heb in mijn gedachten en ik wil niemand zijn leven verpesten..
wat moet ik in hemelsnaam doen ? Ik ben gewoon zo enorm bang voor een test..
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 oktober 2014 om 23:26Op de allereerste plaats is de kans dat je een hiv infectie hebt opgelopen nagenoeg nihil.
De kans is sowieso al klein bij hetero seksuele contacten en al helemaal als je een condoom hebt gebruikt.
Dus denk ik dat je je vooral geen zorgen moet maken om een hiv besmetting. Je klachten passen daar ook niet echt bij.Voor het overige staan er nogal wat tegenstrijdigheden in het verhaal. De grootste is deze wel:
[quote]ik durfde totaal niet mijzelf te laten testen omdat ik mijn leven niet wou vergooien ik zou dan helemaal gek worden[/quote] Dit is natuurlijk wel heel dom!
Hiv is behandelbaar. Als je er op tijd bij bent. Je vergooit je leven pas als je je NIET laat testen!! En helemaal gek worden doe van je van de toestand die je dus nu creëert omdat je je niet hebt laten testen en je in voortdurende onzekerheid verkeerd.
Denk hier nou eens goed over na.
De meeste klachten die je hebt zullen ongetwijfeld door de stress worden veroorzaakt in combinatie met wat virussen die momenteel heersen. Verkoudheid, griep e.d.Probeer die hiv infectie nou te vergeten en pak je leven weer op.
Reageren
als dat moeilijk is:
Laat een hiv/soa test doen, dan weet je zeker dat je geen hiv en geen andere soa hebt.Anoniem13 oktober 2014 om 01:36Bedankt voor je hulp !
Ik zal er over nadenken om mezelf toch te overwegen het is gewoon een zenuwslopend moment zoon test ik heb verhalen van mensen gelezen die ook maar van 1 dingetje last hadden en ook dachten dat ze niks hadden.. en toch hadden ze het mis.
En behandelbaar zei je? Er is toch geen medicijn ? Alleen remmers meer niet als het goed is? Daar heb je vroeg of laat ook niks meer aan. Sorry voor mijn botte antwoord maar ik heb niet meer zoon vertrouwen in al die zogenaamde doorbraken in de genezing wereld..
nogmaals bedankt voor je hulp dit voelt al redelijk beter zo ! trouwens volgens mij had ik dus een amandel ontsteking geloof ik, is dat normaal op je 19de ?
sinds dat hiv gebeuren voel ik constant aan mijn nek en hals opzoek naar opgezette klieren trouwens..
ReagerenJohn (moderator)
13 oktober 2014 om 09:07Graag gedaan.
Kijk, het risico dat je hebt gelopen op een HIV infectie is nagenoeg nihil.
Een ontstoken amandel is vrij normaal. En dan kun je heel goed wat last hebben van de lymfeklieren in je hals. Dat verklaart dan ook de klachten die je in je nek en hals had.
HIV is tegenwoordig goed behandelbaar met inderdaad remmers. Maar daar kun je wel oud mee worden. HIV op zich is niet dodelijk. Dat komt pas aan de orde als HIV overgaat in AIDS. De remmers zorgen ervoor dat dat niet gebeurt.
Iedere infectie, ontsteking in je KNO gebied, zoals griep, verkoudheid, kiespijn, kaakontsteking, keelontsteking, ook al heb je er niet veel last van, zal als gevolg kunnen hebben dat je lymfeklieren in de hals en nek opzetten. Dat is een normaal verschijnsel. Dat komt omdat je afweersysteem tegen een lokale infectie in dat gebied aan het werk is. Dat is dan dus niets om je zorgen over te maken.
ReagerenAnoniem13 oktober 2014 om 13:13Dankjewol voor de info !
En hoe zit het met die vrouwen ? Dat is wel een aardige risico groep als het goed is ? Want ze zullen zich vast niet allemaal laten testen om de zoveel tijd. Ze leek ook niet echt gelukkig en was ook echter niet spraakzaam.
Nogmaals bedankt voor je hulp heb veel respect voor mensen zoals jou.
ReagerenAnoniem13 oktober 2014 om 13:14Dabkjewel*
ReagerenJohn (moderator)
13 oktober 2014 om 14:57Graag gedaan.
De risico groep voor HIV zijn doorgaans homoseksuele mannen met veel wisselende contacten en drugs prostituees.
ReagerenAnoniem14 oktober 2014 om 02:19Dankjewel voor de info, ik voel me al weer een stuk beter en slaap ook weer beter.
1 ding weet ik wel, ik doe het gewoon nooit weer aangezien het gewoon niet slim is ! Er zijn veel mensen die er ook spijt van hebben maar van fouten moet je leren natuurlijk. Het is gewoon intresant voor een keertje maar denk er gewoon wel goed bij na en daar gaan veel de fout in en dat had ik dus ook.. lesje zeker geleerd ! ik zal me ook in de toekomst als ik me wat zekerder voel laten testen en dan ook gewoon op alles.
Echt een top site dit trouwens !
ReagerenJohn (moderator)
14 oktober 2014 om 08:47Graag gedaan. 😉
We vinden het fijn om te horen dat de site een positieve bijdrage heeft kunnen leveren.
Reageren