Zoeken Vraag het forum

SOA/HIV test in Azie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem42

Hallo,

ik heb een tijdje in Azie gewoond, en daar éénmaal onveilig sexueel contact met een [i]Nederlands[/i] meisje gehad (stagiare). Voordat ik naar Azië ging heb ik mij volledig laten testen op alle soa’s en had ik niets. Ik heb samen met die meid in Azië alsnog een volledige SOA/HIV test gedaan, twee weken nadat het gebeurd is. Ook daar kwam uit dat we beiden niets hadden. Haar laatste contact vóór mij was langer dan drie maanden geleden.

Het was één van de high-profile klinieken in het betreffende land, onder andere aangeraden in de lonely planet. Ik neem aan dat de tests goed uitgevoerd en geldig zijn?

Nu vraag ik me ook af of er nog een kans bestaat dat ik door het Nederlandse meisje alsnog ergens mee besmet ben terwijl de tests dat niet aangegeven hebben zowel bij haar als bij mij. Uiteraard ben ik name bang voor een HIV infectie, vanwege de zorgelijke aard hiervan.

Kan iemand mij antwoord geven of enige zorgen gegrond zijn?

Bij voorbaat dank!

Reageer op: SOA/HIV test in Azie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.