- J.16 november 2018 om 19:39
Ik woon in het buitenland (islamitisch land waar seks buiten het huwelijk nog taboe is). Ik heb sinds 4 maanden een vaste (monogame) relatie.
We hebben het al deze maanden altijd met condoom gedaan. Tot een paar weken geleden en vorige week weer het condoom tijdens de seks per ongeluk is losgeraakt en in mij is blijven zitten (onveilige seks dus). Vandaag hebben we voor het eerst zonder condoom seks gehad.
Ik ben zelf getest op HIV (voor het laatst 16 juni) en negatief. Andere SOAs heb ik getest voor het laatst in maart (ook allemaal negatief). En heb sindsdien geen onveilige seks gehad.
Mijn nieuwe vriend heeft voor mij 2 andere sekspartners gehad. 1 vaste relatie van 3 jaar (in 2011-2014) en een “one night stand” met een vriendin wel met condoom in (2017). Hij heeft geen drugs geïnjecteerd of tattoos.
We hebben allebei geen symptomen en nergens last van.
Moet ik hem alsnog meesleuren naar een SOA kliniek om HIV te testen of is dit een beetje paranoia. Of moet ik zelf anders gaan testen? Mijn vriend “weet” van zichzelf dat hij niks heeft en maakt zich ook nergens druk om, maar hij kan het niet bewijzen dmv een testuitslag.Ik ben heel voorzichtig als het gaat om seks omdat een van mijn beste vrienden (geen sekspartner, hij viel niet op vrouwen) is overleden aan AIDS.
Heel erg bedankt.
mvg!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
16 november 2018 om 23:53testen kan geen kwaad als hij nog nooit een test heeft gedaan.
Reageren