Home / Hiv & Aids / Hiv & Aids / Vals negatief hiv uitslag
Goedenavond John,
Ik had begrepen dat je een vals negatief uitslag kan krijgen wanneer je lichaam geen antistoffen aanmaakt.
Ik had ook gelezen dat er verschillende vormen van immuundeficienties bestaan, bij welk moet je rekening houden? En ben je ervan op de hoogte als je ze hebt?
Agammaglobulinemie
• CVID: Common Variable Immunodeficiency
• SPAD: Specifieke Polysaccharide Antistof-Deficiëntie
• HIES: Hyper-IgE syndroom
• ALPS: Auto-immuun LymfoProliferatief Syndroom
• Hypogammaglobulinemie
• IgG subklassedeficiëntie
Alvast bedankt
Wat heftig ik was toevallig ergens anders op het Forum aan het lezen en kwam dit tegen:
"Misschien had je zijn afwezigheid nog niet opgemerkt, maar John is plotseling overleden "
Gecondoleerd en sterkte voor zijn familie
Mensen die zo'n afweerstoornis hebben, weten dat. Ze zijn vrijwel voortdurend ziek.
Jouw vraag heeft weinig zin aangezien jij zo'n stoornis niet hebt.
Bedankt voor het reageren.
Laatste vraag,
Heeft astma hier ook iets mee te maken, heb gelezen dat bij astma je igg dan laag is.
Ik heb in het verleden een pep kuur gehad en dat ging onder begeleiding. De testen waren op 3 en 6 maanden in verband met de kuur, alles negatief. Is het omdat ik ooit zo een kuur heb gevolgd, ik in de toekomst ergens rekening mee moet houden kwa testen mocht ik een risico lopen?
Bedankt
Stel je krijgt seks met een vrouw maar voordat je seks hebt gehad met der heeft ze getest en was haar hiv uitslag negatief. De zelfde avond heb je seks met der gehad en is je condoom gescheurd en nu ben je bang want je weet niet of ze bijvoorbeeld twee weken daarvoor seks met iemand heeft gehad die ziek is waardoor het nog niet op de test wees
Stel je krijgt seks met een vrouw maar voordat je seks hebt gehad met der heeft ze getest en was haar hiv uitslag negatief. De zelfde avond heb je seks met der gehad en is je condoom gescheurd en nu ben je bang want je weet niet of ze bijvoorbeeld twee weken daarvoor seks met iemand heeft gehad die ziek is waardoor het nog niet op de test wees
Wil je je vraag één keer stellen en niet vier keer in verschillende topics?
Er is al meerdere keren antwoord gegeven op je vraag. Ga zelf maar zoeken waar je dat antwoord kan vinden.
Serieus sorry maar kan het niet vinden zal je het nog 1 keer hier kunnen sturen
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!