- Pluto15 juli 2024 om 13:22
Hoi Allemaal,
Begin dit jaar heb ik een man afgetrokken (niet gepijpt of een andere handeling), ook heeft hij even in mijn kont geknepen. Hierna heb ik mezelf ook afgetrokken, echter weet ik niet meer of dit met de hand was waarmee ik hem heb afgetrokken en of er mogelijk voorvocht aan mijn vingers zat.
4 weken daarna kreeg ik zeer hoge koorts (boven de 40 graden) met rode vlekken over mijn torso. Ik heb toen na 4 weken, dus 8 weken na het contact, een test laten doen bij de GGD. Hieruit kwam een negatieve uitslag. Ik was bang dat de uitslag wellicht niet valide zou zijn (misschien hebben ze per ongeluk niet getest op hiv? Of een foute uitslag?) Daarna heb ik 4 maanden gewacht en na 4 maanden heb ik weer een test gedaan. Ook deze kwam negatief uit.
Toch bestaat mijn angst voor hiv nog steeds… hoe kan ik namelijk deze klachten hebben gehad maar tweemaal een negatieve uitslag? Is het aantal hiv-deeltjes in mijn bloed inmiddels zo ver gedaald dat ze niet meer kunnen vertellen of ik hiv heb? Of moet ik deze uitslag gewoon echt geloven?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
15 juli 2024 om 14:41Je gaat naar de GGD voor een HIV test en dan denk je dat ze daar dus een andere test doen en geen HIV test en dan heb je het ook nog over een uitslag die niet valide zou zijn…. Dat slaat toch echt nergens op
Reageren
Ik denk je voor je angsten eens met een psycholoog moet gaan praten