Goedemiddag,
Ik ben onlangs afgetrokken door een prostituee. Dit is gebeurd zonder condoom. Nu had ik na 5 weken plots last van keelpijn, wat vermoeidheid, licht opgezette klieren en lichte verhoging.
Is er kans op HIV? Ik weet niet of ze bijvoorbeeld net hiervoor haar vagina heeft aangeraakt.
Zij verder de symptomen symptomen die overeenkomen met acute HIV? Verhoging was licht. Onder de 38.
Zo kun je dus geen HIV krijgen
Ok dus niet via eventueel vocht aan de handen? Of is dit te verwaarlozen? Of sowieso niet mogelijk?
Zo krijg je echt geen HIV
Dank John, nog 1 laatste vraag. Ik ben na dit contact toen na een paar dagen een nacht enorm ziek geweest. Dit lag tussen de 24 en 48 uur na contact. Symptomen uiten zich niet zo snel toch? Minimaal een week? Klopt dat? Dit buiten het feit dat ik geen risico heb gelopen was ik toch nog even benieuwd.
dat klopt inderdaad
Ik had namelijk eerder gesproken met iemand van de GGD. Die zei meestal niet maar dat is altijd zo vaag. Ik vond verder inderdaad enkel minimaal na een week. En dus zeker niet na 24 uur?
Is totaal niet relevant want je krijgt zo geen hiv. Dat jij zo snel erna ziek wordt kan door van alles komen, maar niet door hiv, want dat krijg je zo niet. Bovendien komen klachten na een hiv infectie sowieso niet zo snel.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Niet binnen 24 uur
Wat is de normale termijn dat je wel last krijgt John? Ik had het tussen 24 en 48 uur
Dus dan bedoel ik eigenlijk. Is deze termijn wel mogelijk of is het echt langer? Ik weet dat ik geen risico heb gelopen maar dit is me nog wat onduidelijk
Op zijn vroegst bij 4-5 dagen, maar dat komt maar zelden voor