Zoeken Vraag het forum

Kans op HIV

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tom

Hallo.

Ik ben een 17 jarige scholier (bi). Nou heb ik een beetje geƫxperimenteerd met jongens tijdens het uitgaan. Nou heb ik (toen ik aangeschoten was) 4 weken geleden. iemand gepijpt die is klaargekomen in mijn mond. Ik heb het meteen uitgespuugd. Nou ben ik erachter gekomen dat die persoon (gay) best een sletje is.

Zelf heb ik vaak onstoken tandvlees en nu zelfs wat aften. Heb zelf 2 dagen ook ontstoken keelamandelen gehad. Maar hoe groot is de kans dat je nou HIV oploopt. Ik ga mij bovendien morgen laten testen, heb op het internet gelezen, maar ik maak mezelf alleen maar bang.

6 reacties
    Reageren
    Tom

Ontstoken tandvlees en aften heb ik altijd al gehad, voordat ik seksueel actief werd.

Reageren
    kep

Ten eerste zelf ga je een onbekende pijpen en nu noem je hem een sletje? Beetje hypocriet vind je niet?

Kans op hiv is heeel klein als er geen bloed aan te pas gekomen is (van hem) eigenlijk is het risico voor jou echt bijna nihil, voor hem was het een groter risico als hƩ tandvlees erg had gebloemd(aardig wat merkbaar bloed). Voor het genoemde is een test niet echt nodig, maar gezien je dus onveilige seksuele activiteiten doet met onbekenden waar hƩ de status niet kent is get altijd verstandig om regelmatig een soa test te doen.

Reageren
    Tom

Het is een vriend van mij. Hij heeft seksuele handelingen met 45 verschillende mannen gedaan, ik bedoel ermee te zeggen. Dat hij behoorlijk seksueel actief is.

Reageren
    Tom

Hij was de 3e persoon bij mij. De andere twee waren safe, omdat die getest waren en ik ze langer had gedated.

Reageren
    John (moderator)

safe omdat ze waren getest……..safe op het moment van testen, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over dat wat er na de test gebeurd…

Ik kan wel negatief getest zijn, maar 1 uur later een soa oplopen… Ā Het is zeer onverstandig om onveilige seks te hebben

Reageren
    rico