Ik heb ongeveer 2 maanden geleden veilig sex gehad met een prostitué. Hierna heeft ze met haar vagina over mijn penis gereden zonder condoom, niet ingeweest zonder condoom*. Nu heb ik een opgezwolle klier in mijn rechterlies, geen koorts. Wel wat bultjes op mijn handen die niet perse jeuken. Na 4 weken getest op hiv en dat was negatief. Is de kans aanwezig dat ik hiv heb na dit contactmoment. Dus geen onveilige penetratie enkel droog (zonder kleding).
Dat is onwaarschijnlijk om zo HIV op te lopen. Je hebt geen scheerwondjes in de schaamstreek of een wondje aan been of voet?
Nee heb denk ik wel genitale wratten op de eikel, kan hierdoor een zwelling in mijn lies komen. Heb ook wat ontstoken tandvlees, maar lijkt me onwaarschijnlijk om dan een zwelling in de lies te krijgen?
Ps de test heb ik 27 dagen na het risicomoment gedaan. Is dit voldoende, ik ga uiteraard nog hertesten
Van ontstoken tandvlees krijg je geen opgezette lymfeklier in de lies.
Als je "denkt" gen wratten op de eike te hebben, is het toch goed om daarmee naar de dokter te gaan. Maar ook daar zou je opgezette klier van moeten krijgen. Laat de huisarts naar de zwelling kijken
Maar de kans op hov na mijn contactmoment, is dus onwaarschijnlijk?
Daar had ik al antwoord op gegeven. Betrouwbaar testen kan echter pas vanaf 6 weken na het contact
En ik heb geeen wondjes of iets dergelijks gehad tijdens het moment.
Het gaat ook niet om wondjes tijdens het moment. Dat kunnen ook wondjes van ervoor of erna zijn
Ik heb nu net even gekeken en zie een klein schrammetje op de binnenzijde van mijn boven been. Dezelfde kant van mijn klier in de lies. Zou de klier hiervan opzetten? Heb verder geen koorts en het bultje zit er nu twee dagen
Een klein schrammetje zal de oorzaak niet zijn. Maar op zich is het ook niet vreemd als er een klein voelbaar lymfekliertje zou zitten
Is het mogelijk dat je na 9 weken symptomen krijg zoals brok in keel en droge neus/mond. Na een negatieve 4e gen test op 6 weken?
Nee. Niet van HIV want die heb je niet
Weet u misschien waardoor het kan komen? En hoelang dit blijft want heb het ongeveer 6 dagen nu.
Misschien door angst en stress?