Dus ongeveer 6 weken geleden seks gehad met trangender, ik heb ontvangen, de penis is even zo.der condoom ingebracht maar zeker geen 2 minuten , er is ook geen sperma of voorvocht in me gekomen en bloede niet echt is er een kan dat ik besmet ben, heb ook oraal bevredigd maar ook helemaal geen sperma in men mond gehad, os er dus mogelijkheid voor een infectie?
Persoon nam ook prep pillen
Je schrijft: bloede niet echt.... Was er nou wel of geen bloed?
Een PrEP kuur is om te voorkomen dat je geen HIV krijgt en niet om HIV niet door te geven. En afhankelijk hoe ze gebruikt worden, zegt dat dus eigenlijk niet zo veel.
Jij zou PrEP moeten gebruiken als je dit soort risico contacten hebt om te voorkomen dat je HIV oploopt
Er was geen bloed aanwezig.
Als de penis gwn even zonder condoom is ingebracht maar er zijnn geen vloeistoffen vrij gekomen, is er dan kan op besmetting?
Ik kan helaas niet zeggen dat er 100% geen risico is geweest. Maar het risico is wel erg klein
Anale seks zonder condoom is een risico voor hiv. Ook wanneer de ander niet klaarkomt en er geen bloed is. Dat komt doordat voorvocht ook hiv kan bevatten, en de anus zeer goed doorbloed is, waardoor het een goede entree naar het lichaam vormt.
Maar het was echt gewoon inbrengen nog geen minuut lang, niet echt de bewegingen van seks