-
Michael22 juli 2021 om 19:20
Hallo,
Ik heb recentelijk seks gehad met een transgender prostitue.
Hierbij hebben wij elkaar gepijpt en gepenetreerd MET condoom.
Echter, heb ik haar met mijn blote hand afgetrokken totdat zij een erectie had en vervolgens met dezelfde hand mijn anus ingesmeerd met glijmiddel waarbij ik ook een paar seconde in mijn anus ben geweest met deze hand, zonder mijn hand daarvoor te wassen.
Verder hebben wij alles met condoom gedaan. Deze zijn ook niet gescheurd of afgegleden.
Mijn vraag: heb ik nu kans gelopen op een soa of hiv?
Alles bij elkaar was nog geen 20 minuten, het aftrekken met hand was enkele minuten. Verder was de seks niet ruig ofzo.
Groet,
Michael12 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 juli 2021 om 20:17Die kans is toch wel heel erg klein.
ReagerenMichael22 juli 2021 om 21:53Bedankt John,
Raad je het aan om alsnog een test te doen of kan ik het gewoon uit m’n hoofd halen?
Groet
ReagerenJohn (moderator)
22 juli 2021 om 22:10Ilk denk niet dat het nodig is
ReagerenJoris23 juli 2021 om 23:00Goedenavond
Ik heb ook seks gehad met een transgender prostitue, we hebben elkaar beide gepijpt en geneukt met condoom. Heb haar daarvoor ook afgetrokken en daarna mijn anus gevingerd met deze hand. Zonder te wassen.
Heb ik risico gelopen of is dit gewoon paranoia/doordraaien?
Groet.
ReagerenJohn (moderator)
23 juli 2021 om 23:04Als je zo “vers” sperma in je anus brengt zou er een klein risico kunnen zijn
ReagerenJoris23 juli 2021 om 23:49Goedenavond
Ik heb verder geen sperma met mijn hand aangeraakt. Enkel afgetrokken totdat ze een erectie had. Daarna gelijk mijn anus ingesmeerd/gevingerd met glijmiddel. Misschien alleen voorvocht wat ik heb aangeraakt. Maar, heb dat niet gevoeld. Geen risico dan?
Verder heb ik haar hele penis in mijn mond gehad met condooom. Zonder dat zij gekomen is. Dus ook geen gevaar toch?
Ik weet ook niet zeker of zij überhaupt is gekomen. Aangezien zij mijn maar kort heeft geneukt en ik daarna, waarna ik gekomen ben. En we gestopt zijn. Als zij niet gekomen is, dan is er al helemaal geen risico toch?
Na de seks heb ik mijzelf gelijk gedoucht.
Groet
Groet
ReagerenJohn (moderator)
24 juli 2021 om 00:03Zo kun je dan geen HIV krijgen
ReagerenJoris24 juli 2021 om 00:09John (moderator)
24 juli 2021 om 12:07Andere soa’s zou wel kunnen
ReagerenJibb18 juni 2025 om 11:56Ik heb een transgender gepijpt zonder condoom. Er is ook sperma in mijn mond gekomen en doorgeslikt. Geneukt met condoom. Zij bij in mijn anus.
Reageren
Is er een kans dat ik soa of hiv hem opgelopen.ik maak mij toch zorgen.
Is het in de mond en doorslikken van sperma dan echt zo gevaarlijk?Anoniem18 juni 2025 om 12:11Een soa kan je zo wel oplopen, vooral gonorroe en chlamydia zijn heel besmettelijk, ook via penis-mond contact.
Het risico op hiv is wat kleiner, maar toch ook aanwezig.
Advies: doe een test naar gonorroe en chlamydia na twee weken en een hiv test na zes weken.
ReagerenJibb18 juni 2025 om 18:40Dank u voor uw consult. Ik neem hetgeen ter harte en ga stappen onderneemt, dmv test . Enz
Reageren