- Sam18 april 2018 om 00:21
Hallo beste leden,
Ik heb gisteren in een dronken bui tijdens het uitgaan een transseksueel leren kennen, we hebben die avond nog seks gehad. Vermits ze met allerlei vragen kwam dat ze me anaal wou nemen en we seks gingen hebben zonder condoom ben ik er niet op ingegaan.
We hebben wel onze penissen een minuut tegen elkaar gewrijft en volgens mij zat er zelfs voorvocht aan haar geslachtsdeel maar ben niet zeker. We hebben zitten tongzoenen en ik heb haar lichaam zonder haar geslachtsdeel uitvoerig gekust. Ik heb haar gepijpt met een condoom aan en zij heeft mij wederzijds gepijpt terwijl ik een condoom om had en toen kwam ik klaar. De volgende dag ben ik vertrokken en toen ik nuchter was, kwam ik tot het besef dat we onze penissen tegen elkaar hebben gewrijfd en hebben getongzoend. Achteraf stuurde ik haar een berichtje of ze hiv positief was en ze antwoorde met een ja.Nu zit de schrik er in dat ik misschien besmet ben. Hoe schatten jullie het risico in? Is het de moeite waard om Pep te nemen of is de risico verwaarloosbaar klein en is er zelfs geen risico.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Groeten4 reactiesReagerenSam18 april 2018 om 00:56- Niet onbelangrijk om te vermelden maar ik heb achteraf last van bloedend tandvlees
John (moderator)
18 april 2018 om 09:27De kans om zo HIV te krijgen is nagenoeg nihil.
ReagerenSam18 april 2018 om 11:52Nihil in de zin, bijna onbestaand. Maar er bestaat toch een kans? Sorry voor al mijn vragen, maar de schrik zit er gewoon heel hard in
ReagerenJohn (moderator)
18 april 2018 om 12:01Nihil= nul
Reageren