- Foute keuze29 oktober 2021 om 19:24
Ik heb 3 weken geleden sex gehad met een aziatische hoer. Tijdens het zoenen en knuffelen stopte ze mijn lul zonder condoom erin en ik had het zelf ook niet direct door omdat het de eerste keer zonder condoom was. Pas vlak voor ik klaar kwam kwam ik erachter maar toen was het al te laat. Toen heb ik haar gevraagt als ze wel maandelijks test en dit doet ze gelukkig wel. Ze zij er ook bij dat ze het zeker niet vaak doet zonder condoom (adverteerd ze ook niet mee). Ik heb mij vandaag laten testen op 2 soa’s die het meest voorkomen maar nu stress ik hem heel erg dat ik misschien wel hiv heb opgelopen. Heeft iemand advies voor mij?
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2021 om 19:33“Toen heb ik haar gevraagt als ze wel maandelijks test en dit doet ze gelukkig wel. Ze zij er ook bij dat ze het zeker niet vaak doet zonder condoom” Als ze het met jou zonder condoom doet garandeer ik je dat ze dat ook met anderen doet. Verwacht je van een prostitué die daar haar geld mee verdient, dat ze iets anders zou zeggen?
Reageren
Soa testen kun je nu al doen. HIV kan betrouwbaar vanaf 6 wekenFoute keuze29 oktober 2021 om 19:41Bedankt voor de snelle reactie, ik ga ook zeker een hiv test doen! :(. Hoe groot acht u de kans dat ik hiv heb opgelopen door dit grapje?. Ik stress hem namelijk best wel hard momenteel. Voor de rest ben ik nog wel gezond en heb ik nergens last van.
ReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2021 om 19:50Dat kan ik zo helaas ook niet zeggen. Er is een kans… maar meer kan ik niet zeggen
Reagerenfkuo30 oktober 2021 om 18:25dat is zeker klote, hoop de beste voor je en dat dit bij een les blijft. ben zelf ook langs een hoer geweest waar ze haar tanden gebruikte en de condoom scheurde merkte pas na klaarkomen. zit nu ook al dik te stressen. heb volgens mij opgezette (lychmklieren) ofso. kga kapot van de stress als ik hiv opgelopen zou hebben dan is het voor mij einde oefening the world as i know. kga 180graden draaien
ReagerenFoute keuze3 november 2021 om 14:35Oke, ik heb nu een urine test afgenomen bij de huisarts en ben negatief op gonneroe en chlamydia getest, ik heb vernomen dat als je hiv oploopt je vaak ook een andere soa er bij oploopt, nu ik op deze 2 negatief ben getest is dat kans kleiner dat ik ook hiv heb opgelopen? Natuurlijk ga ik over 2 weken nog wel een hiv test doen!
ReagerenMister R18 november 2021 om 17:31Heb je inmiddels getest? Bij mij was gonorroe chlam ook negatief toch wilt de dokter nu hiv testen aangezien mijn klieren overal al ruim 4 weken actief zijn. Heb vanmiddag bloed laten prikken.
ReagerenFoute keuze24 november 2021 om 17:23Ik heb zelf een insti test gekocht, na 7 weken geeft ie negatief aan dus ik denk dat ik het niet heb!!!, alvast succes met jou uitslag!
Reageren