- Anoniem19 augustus 2022 om 18:30
is er altijd griep dus versopte neus oploopneus en koorts bij hiv?
John (moderator)
19 augustus 2022 om 18:36nee
ReagerenAnoniem19 augustus 2022 om 18:39komen symptomen altijd tegelijkertijd of kan een keer dit hebben andere keer iets anders? en iets achterhoofd hebben ern wratje achterhoofd komt dat bij hiv voor?
ReagerenAnoniem19 augustus 2022 om 18:41en kan man alleen hiv oplopen geen andere soa is dat mogelijk ?
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2022 om 18:49nee zo werkt het niet
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2022 om 18:50Ja dat kan zeker. Alleen als je al een ander soa zou hebben ben je gevoeliger voor een HIV infectie
ReagerenAnoniem19 augustus 2022 om 19:00u zij zo werkt het niet, hoe werkt het dan eigenlijk ? en ober die wratje bij achterhoofd komt dat bij hiv ?
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2022 om 19:06Als je HIV symptomen hebt zijn dat er altijd meer tegelijk. En een wratje krijg je daar al helemaal niet van
ReagerenAnoniem19 augustus 2022 om 19:13wat moet ik bergijpen onder diaree bij hiv syptomen zegmaa echt waterige ontlasting of ook zachte onstaltong telt ook als diaree zacht zegmaa geen vorm ? en ik heb ook een dag hoofdpijn gehad dus u wilt zeggen moest ook hoofdpijn langer blijven of kan een keer komen als een symptom?
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2022 om 19:19Diarree is toch een vrij algemeen verschijnsel.. dat zegt over HIV helemaal niets en ook een dag hoofdpijn niet. Dat heeft allemaal niets met HIV te maken. Het heeft geen enkele zijn om dat internet af te speuren naar symptomen. Je moet je gewoon laten testen. Dat is de enige manier om daar zekerheid over te krijgen
ReagerenAnoniem19 augustus 2022 om 19:26ja maar op internet is zo onduidelijk over het symptomen het zijn klein dingens dat mens dagelijks zonder hiv kan zoke klachten ervaren maar na zoveel jaren en studies zijn er geen duidelijkheden waarvan men kan merken of welke syptomen horen echt bij de hiv zonder test hoe kan mens weten die symtpom hoort bij hiv ? internet makt alleenmaar gek , ja ik ga zoizo testen niet daarvan maar dus sperma in de mond is wel een klein risico eigenlijk ?
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2022 om 19:29Er zijn heel veel symptomen die bij HIV kunnen voor komen, maar ook bij verschillende andere aandoeningen. Op basis van symptomen is het nooit mogelijk te zeggen of iemand een HIV infectie heeft. Daarom heeft het ook geen zin om daar op internet naar te gaan zoeken.
ReagerenAnoniem19 augustus 2022 om 19:34kunt u mss de echte symptomen noemen bij acute hiv?en hoe beginnen symptomen? en krijg ook doot angst of stress ook symptomen? kan het ook bij acutw hib symptomen na 6 weken komen?
ReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2022 om 19:38Ik heb net proberen uit te leggen dat er geen echte specifieke HIV symptomen zijn. Dat maakt het ook zo moeilijk. En klachten bij een acute HIV infectie komen eerder dan na 6 weken.
ReagerenAnoniem19 augustus 2022 om 19:45maar ik heb bet ook beel gelezen op internet dat mensen allemaal toevaalig na risico contact allemaal symptomen ervaren tog na test geen hiv hebben kan dat met angst te maken hebben?en is de test na 3 12 weken echt betrouwbaar of is de test na 6 manden pas betrouwbaar ?
Reageren