Zoeken Vraag het forum

Hiv angst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Pascal

Dag mensen ik weet ook niet waarom ik hier ben maar als volgt ik heb een tijd geleden eerste keer sexueel contact gehad met een vrouw ik had condoom oom maar aan het einde de sex duurde maximaal een minuut was het condoom gescheurd nou niet echt gescheurd maar ik zag dat het condoom lekte dus wellicht een scheur. Maar m’n eikel was bedekt. Ik had toen gelijk de GGD gebeld en die gaven aan dat de risico op hiv erg klein is maar als ik zekerheid wil kon ik na 6 weken testen met een 4e generatie test ik heb niet een keer getest maar 8 keer zelfs ik kreeg verschillende symptomen ik werd echt ziek van de stress en angst ik heb de volgende testen gedaan.

RNA TESTEN : week 2,3,4,5,8
    Combo 4e generatie ziekenhuis lab; week 4,6,8

Kan ik het nu los laten? Mijn huisarts heeft me wel een doorverwijzing gegeven naar de psycholoog. Ik hoop dat ik een zinnig antwoord krijg.

Mvg, Pascal

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

Klinkt als een angststoornis… 8 keer een test gedaan, dat is nergens goed voor.

Ik vraag me trouwens ook af welke zorgverlener 8 keer een test aanvraagt, want dit drijft alleen de zorgkosten op, verder is het totaal zinloos.

Reageren
    Pascal

Het is een kliniek. Ik heb alles zelf betaald ik heb meer dan 1500 euro betaald. Ik ben zo angstig en ziek er van geworden

Reageren
    Pascal

En even iets de kliniek die wou al stoppen na de combo test 4e generatie bij week 4 maar ik bleef aan dringen en nu zijn zij ook helemaal klaar met mij.

Reageren
    Pascal

Kan ik het nu eindelijk afsluiten a.u.b. geef me een antwoord ?

Reageren
    Mike

Ja je kan het afsluiten. Doe dat ook..
    Er is geen maar, er is alleen positief of negatief. Super gevoelige test, 8 keer negatief. Prijs je gelukkig je hebt het niet.
    En je begon ook al met een kans van 1 op 900 indien ze hiv positief was….

Reageren
    Anoniem

“a.u.b. geef me een antwoord”…

Ik ben niet je slaaf. Bovendien heb ik antwoord gegeven: je hebt een angststoornis.

Reageren
    Pascal

Even een update vanuit mij ik heb weer een combo test 4e generatie gedaan bij week 10 en die was weer negatief. Wat ben ik ziek geworden van de angst en stress echt waar. En nu is het genieten en bijkomen. Iedereen veel sterkte !

Reageren
Reageer op: Hiv angst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.