Zoeken Vraag het forum

sneltest

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Yozef

Alvast Bedankt voor al u antwoorden, ik wil even nog 1 vraag stellen om helemaal gerust te kunnen slapen. de test was bij spoed (hiv 1 & 2 ag/al) type. hoeveel % betrouwbaar is dit na 4 weken. of is het toch nog mogelijk om volgende week of later op week 8 positief te testen aangezien ik met mijn klachten nog loop is dit een vrees dat ik in mijn hoofd nog niet weg kan nemen

John (moderator)

86-90%

Reageren
    Yozef

Pff 14% is nog steeds hoog als ik het interpreteer en welke zaken zijn hier van toepassing om toch later positief te testen:( kan ik hiermee voldoende gerust slapen. 😑

Reageren
    Yozef

bij de oude reacties zag ik ergens dat 4 weken al ongeveer 97 % betrouwbaar is

Reageren
    Anoniem

Jij weet ook van geen ophouden?!

Je vragen zijn beantwoord, en daarmee is de kous af. Je zal moeten wachten tot zes weken voor een voldoende betrouwbare test.

Reageren
    John (moderator)

De meningen over de betrouwbaarheid bij 4 weken lopen nogal uiteen.

Reageren
    John (moderator)

“en welke zaken zijn hier van toepassing om toch later positief te testen:” Daar kan ik dus helaas geen antwoord op geven

Reageren
    Yozef

Dag john,

Vandaag getest bij ITG antwerpen. exact 45 dagen(6weken) deze was een sneltest(vidas hiv duo quick) gekukkig negatief. mag ik nu 100% uitsluiten dat ik geen Hiv heb.

Alvast bedankt voor u antwoord.
    en wil even meedelen aan mensen die in zelfde situatie zitten als mij. symptomen zeggen echt niets over jou hiv status Testen op tijd is de enige vaststelling

Reageren
    Anoniem

Wat denk je zelf dat het antwoord is op de vraag die je stelt?

Het antwoord geef je namelijk zelf in de laatste zin van je posting.

Reageren
    John (moderator)

Geen HIV dus

Reageren
Reageer op: sneltest
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.