Zoeken Vraag het forum

Relatie en hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb geen antwoord gezien@

Anoniem

Dan moet je beter lezen, want het staat er echt.

Onder andere: John (moderator) 8 augustus 2022 om 19:14 en Anoniem 9 augustus 2022 om 15:07.

Reageren
    Anoniem

Maar als ik hiv en syfilis 17 jaar geleden gekregen heb, had ik het dan gemerkt?
    Was ik dan ook al ziek geweest? Jij zegt wel dat hier een antwoord op gegeven is, maar dat was voor 26 jaar geleden. 17 jaar geleden is minder lang.

Reageren
    Anoniem

Ik weet dat je boos wordt maar hoop toch een antwoord te krijgen.  Of anders van John.

Reageren
    John (moderator)

26 of 17 jaar maakt niets uit

Reageren
    Anoniem

Dank je!

Reageren
    Anoniem

Dus dan zijn de antwoorden die ik kreeg bij 26 jaar hetzelfde als de antwoorden voor 17 jaar?

Reageren
    Anoniem

Echt waar man, je kan gewoon niet lezen, en je wilt het ook gewoonweg niet lezen.

Ga je nou voor elk mogelijk jaartal weer een vraag stellen?

In jouw geval denk ik echter dat je wel een ernstige ziekte hebt inmiddels. Maar dat heb ik ook als een eerder gezegd.

Oh ja: heb je al weer een nieuwe vraag paraat?! Welke is het deze keer? De schimmel eikel weer? Of onbehandelde hiv en syfilis niet na 17 jaar maar na 16 jaar en zeven maanden?

Reageren
    John (moderator)

Ja. Zoek hulp bij een psycholoog voor je angsten

Reageren
    John (moderator)

@ Anoniem
    Zo hoeft het nou ook weer niet. Als het je zo stoort: niet lezen dan

Reageren
    Anoniem

Al deze vragen heb ik niet getsteld! Vervelend dat je zo reageert! Ik hoop dat John erop reageert!

Reageren
    John (moderator)

Je schrijft toch zelf: Dus dan zijn de antwoorden die ik kreeg bij 26 jaar hetzelfde als de antwoorden voor 17 jaar? Dan waren de vragen dus ook van jou.

Reageren
    Anoniem

Ik heb al hulp gezocht! Maar ik blijf er in hangen. Ik heb het er heel moeilijk mee!Ik probeer de angst te overwinnen!

En de antwoorden die ik kreeg bij 26 jaar zijn dezelfde als de antwoorden die ik zou krijgen bij 17 jaar? Even ter verduidelijking.

Reageren
    John (moderator)
    Anoniem

Ja die vragen waren wel van mij. Maar die van de schimmel eikel  niet!

Reageren
Reageer op: Relatie en hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.