- Rose27 mei 2024 om 10:31
9jaar geleden een jaar lang onbeschermde sex gehad met mijn vriend . Later bleek dat hij het met meerdere vrouwen deed . Heb me toen laten testen , maar bleek dat ze alleen op chalmidia en goeroe getest hadden . Een jaar later kreeg ik jeukende blaasjes op mijn bil . Bleek ik herpes genitaliën te hebben . Ik heb het om de paar mnd en slik nu dagelijks Valiclovir. Nu al 7 jaar samen met mijn huidige man .
Nu ben ik bang dat ik alsnog hiv kan hebben . Zou dat kunnen ?6 reactiesReagerenAnoniem27 mei 2024 om 10:54Als je al zo lang hiv zou hebben, dan zou je nu doodziek zijn geweest.
En als je twijfelt moet je een test doen.
ReagerenRose27 mei 2024 om 11:11Ik weet dat hij het zelf niet heeft , want ik heb zijn testuitslagen gezien .
Reageren
Maar , kan ik het dan niet hebben , van de vrouwen waar hij het mee gedaan heeft ?Anoniem27 mei 2024 om 11:12Nee, zo werkt dat niet. Hij kan hiv alleen doorgeven wanneer hij dat zelf heeft.
ReagerenRose27 mei 2024 om 14:20Toch heb ik nog 1 vraag .
Reageren
Dus die man met wie ik 9 jaar geleden ging heeft geen hiv .
Maar hij deed het met mij en daarna weer met een ander wat ik niet wist en daarna weer met mij . Kan ik het dan Miss niet van 1 van die vrouwen opgelopen hebben . Want hij had dus steeds een ander .
Toen had ik dus anderhalf jaar nadat het uit was herpes op mijn bil .
En nu sinds een week een bultje op me rug wat mega erg jeukt . Inmiddels al 7 jaar samen met mijn huidige man en heeft nergens last van .Alias27 mei 2024 om 14:44Hij kan het niet door geven zonder het zelf niet te hebben. Zo werkt het niet! Doe een test dan kan je weer verder met je leven
ReagerenAnoniem27 mei 2024 om 15:43Een bultje op je rug dat erg jeukt? -> muggensteek?
Reageren