- Dasa31 december 2021 om 15:40
Hoi,
Ik heb al vanaf 21 december griepachtige verschijnselen. Koude handen, kleffe zweterige rug (ook snachts), koppijn (inmiddels niet meer). En tot een aantal dagen geleden had ik last van mn amandelen.
Ik dacht eerst aan corona maar uit de zelftest is niets genomen.
Ik heb ook een paar maansen terug seks gehad met een jongen. Anaal met condoom en oraal zonder condoom. In hoeverre kan dit een risico zijn dat ik evt. Hiv opgelopen heb? Hij is niet in mij klaargekomen en er was ook geen sprake van bloed.
9 reactiesReagerenDanny31 december 2021 om 15:49Ik ben gedeepthroat
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2021 om 17:17Kan de griep zijn of toch corona, dus wel testen laten ( niet met een zelftest dus). Het lijken zo geen HIV symptomen
ReagerenDanny31 december 2021 om 18:56Jaa okeoke. Ik kuch ook nog steeds ontzettend en ben wat gevoelig. Verder geen last van diarree. Waarom denk je dat het geen Hiv is? Ik maak me misschien wel compleet onnodig ongerust
Fijne jaarwisseling alvast!
ReagerenJohn (moderator)
31 december 2021 om 19:03Bij deep throat pijpen is er wel een heel klein risico, maar je klachten passen er niet bij
ReagerenDanny31 december 2021 om 20:47Wat zijn klachten die daar meer bij passen?
Reageren
In hoeverre verschillen de griepachtige klachten bij hiv met de echte griep?John (moderator)
31 december 2021 om 21:01De conversiegriep bij HIV duurt ca. 1 week. Dan heb je een grieperig gevoel met hoge koorts maar zonder andere griep- of verkoudsheidsklachten. Voor de rest hoeven er helemaal geen klachten te zijn
ReagerenDanny1 januari 2022 om 13:08Wat ik lees op internet is dat de griepklachten in geval van hiv nachtzweten, hoge koorts en keelpijn zijn. Dit komt wel overeen met de echte griep. En deze klachten heb ik wel gehad. Momenteel kuch ik alleen met wat pijn op de borst en nog wat gevoelig.
En hoeverre levert deepthroaten een hoger risico op tov pijpen?
ReagerenDanny1 januari 2022 om 15:52Ik ben echt enorm in paniek 🥲
ReagerenJohn (moderator)
1 januari 2022 om 18:29Zoals ik al schreef is er meer risico bij deep throat pijpen…
Reageren